کد خبر: 659615
|
۱۴۰۳/۰۲/۱۹ ۱۱:۳۵:۵۵
| |

اختصاص بودجه ۴۲ هزار میلیارد تومانی برای قانون شکست خورده جوانی جمعیت!

روزنامه اعتماد نوشت: بودجه اختصاصی در نظر گرفته شده برای «دبیرخانه ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» در این جدول دو زیرمجموعه دارد؛ تمام بودجه‌ای که برای این ردیف آمده یک هزار و 700 میلیارد تومان است که تمام آن، بابت «ترویج فرهنگ فرزندآوری و اقدامات موثر در راستای جوانی جمعیت» خواهد بود.

اختصاص بودجه ۴۲ هزار میلیارد تومانی برای قانون شکست خورده جوانی جمعیت!
کد خبر: 659615
|
۱۴۰۳/۰۲/۱۹ ۱۱:۳۵:۵۵

روزنامه اعتماد  ارقام و اعداد جداول بودجه 1403 را بررسی کرده است. 

به گزارش اعتماد، در بخشی از این گزارش آمده است: 

بودجه اختصاصی در نظر گرفته شده برای «دبیرخانه ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» در این جدول دو زیرمجموعه دارد؛ تمام بودجه‌ای که برای این ردیف آمده یک هزار و 700 میلیارد تومان است که تمام آن، بابت «ترویج فرهنگ فرزندآوری و اقدامات موثر در راستای جوانی جمعیت» خواهد بود. یک زیرمجموعه دیگر تحت عنوان «تدوین برنامه ساماندهی روش‌های جایگزین نوین در حوزه ناباروری از جمله رحم اجاره‌ای، فریز تخمک، ساماندهی مراکز ارایه‌دهنده این خدمات» آمده که هیچ بودجه‌ای به این زیرمجموعه تعلق نگرفته است.

این البته تنها مربوط به دبیرخانه این ستاد می‌شود. «دبیرخانه ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» هم در جدول 9 بودجه‌ای معادل هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

مجموع بودجه اجرای قانون جوانی جمعیت، در جدول شماره 23 لایحه بودجه آمده است؛ «پیش‌بینی اعتبار جوانی جمعیت در لایحه بودجه 1403» در انتهای جداول بودجه قرار گرفته که همه موارد مرتبط با اجرای این قانون را تجمیع کرده است. جمع بودجه در نظر گرفته شده برای اجرای قانون جوانی جمعیت، بیش از 42 هزار میلیارد تومان است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها