کد خبر: 592944
|
۱۴۰۱/۱۱/۰۳ ۱۹:۲۵:۵۸
| |

تاکید یک روزنامه بر لزوم تعامل حکومت با متخصصان و صاحب‌نظران:

صدای مردم از مجرا و مسیری که باید شنیده شود منحرف شده است

روزنامه اطلاعات نوشت: اگر به صدر و ذیل اوضاع و احوال جاری بنگریم در خواهیم یافت که جای نخبگان خالی است و صدای مردم، از مجرا و مسیری که باید شنیده شود، منحرف شده است.

صدای مردم از مجرا و مسیری که باید شنیده شود منحرف شده است
کد خبر: 592944
|
۱۴۰۱/۱۱/۰۳ ۱۹:۲۵:۵۸

روزنامه اطلاعات در مطلبی بر لزوم تعامل حکومت با متخصصان و صاحب‌نظران تاکید کرده و نوشته: جای نخبگان خالی است.

به گزارش اطلاعات، دولت و حکومت، اگر نتواند در تعامل با متخصصان و صاحبنظران درجه اول در هر رشته، راه حل مشکلات را بجویدو بیاید، هرگز توفیقی در برنامه‌‌های خرد و کلان نخواهد داشت. جامعه، ماشینی بی روح نیست که با سوختی جامد یا مایع یا گاز کارکند و گاه نیاز به تعمیر و تعویض داشته باشد. جامعه خرد و بینش و عاطفه دارد که همان نخبگان آن جامعه هستند. هر ملتی پیکره‌ای قدرتمند است و دست‌های هنرمند و سازنده دارد که متخصصانند، چشم‌هایش رسانه‌ها و مخبران هستند، روحش هنرمندان و صاحبان معنویت و اخلاق، خانه‌اش کشور و جانش جوانان و مردمان سرزمین است.

این روزنامه در ادامه تاکید کرده است: اگر به صدر و ذیل اوضاع و احوال جاری بنگریم، از آب و هوای شهرها تا بهای ارز و بی‌بهایی ریال، تعطیلی‌های پیاپی و مشکلات دیگری که همه می‌دانیم و گفتن آن جز درد دل حاصلی ندارد، در خواهیم یافت که جای نخبگان خالی است و صدای مردم، از مجرا و مسیری که باید شنیده شود، منحرف شده است. دیر یا زود، باید به خردگرایی و به کارگیری نظرات نخبگان در اصلاح امور بازگردیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها