کد خبر: 595759
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۸ ۱۹:۴۵:۱۵
| |

هشدار شدید‌الحن روزنامه جمهوری اسلامی به مسئولان:

مردم از شما راضی نباشد تاریخ را ورق می‌زنند

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: ورق زدن تاریخ هر کشور، حق مردم آن کشور است. مردم، اگر از دولتمردانشان راضی باشند ورق زدن تاریخ را به آنها می‌سپارند ولی اگر راضی نباشند، خودشان وارد عمل می‌شوند.

 مردم از شما راضی نباشد تاریخ را ورق می‌زنند
کد خبر: 595759
|
۱۴۰۱/۱۱/۱۸ ۱۹:۴۵:۱۵

روزنامه جمهوری اسلامی خطاب به مسئولان هشدار داده اگر مردم از آنان راضی نباشند، تاریخ را ورق می‌زنند.

به گزارش جمهوری اسلامی، ورق زدن تاریخ هر کشور، حق مردم آن کشور است. مردم، اگر از دولتمردانشان راضی باشند ورق زدن تاریخ را به آنها می‌سپارند ولی اگر راضی نباشند، خودشان وارد عمل می‌شوند. این، یعنی عبور کردن از حکمرانان و کار را از اختیار آنان خارج کردن. درست در همین نقطه است که بیگانگان وارد می‌شوند و اهداف خود را دنبال و اغراض مداخله ‌جویانه خود را اِعمال می‌کنند و در ورق زدن تاریخ شریک می‌شوند.

این روزنامه سپس یادآور شده است: مردم، زمانی حاضرند سختی را تحمل کنند که حکمرانان هم در تحمل آن سهیم باشند، سهمشان از بیت‌المال بیشتر از دیگران نباشد و جامعه را با مدیریت صحیح به سوی رفاه و تامین حقوق عمومی براساس عدالت به پیش ببرند. فقط در اینصورت است که مردم به حکمرانان فرصت می‌دهند تاریخ را ورق بزنند و در غیراینصورت، ورق زدن تاریخ از دایره اختیار و اراده حکمرانان خارج می‌شود و در اختیار دیگران قرار می‌گیرد و آنها بدون آنکه درنگ کنند طبق میل و خواست خود تاریخ را ورق خواهند زد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها