کد خبر: 220470
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۹ ۱۳:۱۴:۰۰
| |

علم‌الهدی، امام جمعه مشهد:

معرفی زنان نیکوکار خنثی‌کننده تبلیغات دشمن است

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: معرفی زنان نیکوکار خنثی کننده تبلیغات دشمنتضییع کننده حقوق زن معرفی می کنند در حالی که هیچ جریان و دینی به اندازه اسلام نسبت به شخصیت و هویت زن نقش احیاگری ندارد.

معرفی زنان نیکوکار خنثی‌کننده تبلیغات دشمن است
کد خبر: 220470
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۹ ۱۳:۱۴:۰۰

اعتمادآنلاین| آیت الله سید احمد علم الهدی امروز در دیدار با برگزیدگان جایزه جهانی گوهرشاد در مشهد، افزود: نشان دادن و معرفی زنان نیکوکار می تواند نقشه و تبلیغات ضداسلامی دشمن را خنثی کند و مسئولان جایزه جهانی گوهرشاد باید نسبت به معرفی این زنان نیکوکار و کارآفرین به سطح جامعه تلاش بیشتری انجام دهند.

امام جمعه مشهد گفت: برگزاری یک همایش سالانه به تنهایی کافی نیست بلکه همایش سالانه باید حالت جمع بندی و ساماندهی قضایا باشد و به عنوان هدف و مقصد تلقی نشود.

وی در ادامه همچنین اظهار داشت: اسلام نیاز به رهبری جهانی دارد و نظام اسلامی تنها در یک گوشه جهان فایده ندارد، باید به طرف رهبری واحد جهانی حرکت کنیم و تا زمانی که اسلام بر دنیا حاکم نشود ریشه ظلم از بین نمی رود.

در این دیدار چهار نفر از برگزیدگان داخلی جایزه جهانی گوهرشاد و چهار نفر از برگزیدگان خارجی از کشورهای نیجریه، تانزانیا، انگلیس و تایلند حضور داشتند و نظرات خود را بیان کردند.

جایزه جهانی گوهرشاد به منظور جریان سازی فرهنگی درباره نیکوکاری و مطالبه گری از غرب با محوریت زنان برگزار می شود.

منبع : خبرگزاری صداوسیما

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها