کد خبر: 221047
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۱ ۱۰:۲۳:۰۰
| |

استاندار خوزستان:

ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی اهواز در اولویت قرار دارد

استاندار خوزستان گفت: ساماندهی سکونت‌های غیررسمی کلانشهر اهواز که در معرض خطر ریزش قرار دارند در اولویت برنامه ها خواهد بود.

ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی اهواز در اولویت قرار دارد
کد خبر: 221047
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۱ ۱۰:۲۳:۰۰

اعتمادآنلاین| غلامرضا شریعتی در حاشیه بازدید از بافت فرسوده منطقه کوی آل صافی اهواز و مناطق کم برخوردار شهرستان کارون که با حضور معاون سازمان برنامه و بودجه انجام شد، افزود: دولت تلاش جدی برای ساماندهی مناطق حاشیه‌ای و سکونت گاه‌های غیر مجاز داشته و هفته گذشته نیز نشستی در این خصوص با رئیس جمهوری داشتیم.

وی گفت: قرار است طرح محله‌محوری در سطح خوزستان اجرا شده و اگرچه در این طرح محله جابجا می‌شود اما با حفظ بافت فرهنگی و مسایل اجتماعی آن، استانداردهای زندگی در این مناطق رعایت می شود. معاون سازمان برنامه و بودجه کشور نیز به همین منظور به خوزستان سفر کرده و امید است بتوانیم در حل مسایل حاشیه ای اهواز تلاش مضاعفی صورت دهیم.

وی گفت: با راه اندازی دفاتر تسهیل گری در این محلات سعی شده طرح های تفضیلی این مناطق نوشته شده و ما نیز بر اساس آن اهداف خود را پیش ببریم. توسعه زیرساخت های این مناطق به ویژه بحث آب و فاضلاب از اهمیت بالایی برخوردار است که به صورت جدی در دستور کار قرار می گیرد.

استاندار خوزستان به همراه معاون سازمان برنامه و بودجه کشور و جمعی از معاونان این سازمان به منظور بررسی مسایل و مشکلات سکونت گاه های غیر رسمی و بافت فرسوده اهواز از مناطق کوی آل صافی اهواز و مناطق حاشیه ای شهرستان کارون دیدن کردند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها