کد خبر: 221749
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۳ ۱۶:۰۰:۰۰
| |

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی خبر داد:

تولید 650 هزار بشکه در روز میعانات گازی در پارس جنوبی

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی روزانه نیم میلیارد متر مکعب گاز در پارس جنوبی تولید و به نقاط مختلف کشور منتقل می‌شود گفت: روزانه 650 هزار بشکه میعانات گازی در پارس جنوبی تولید و صادر می‌شود.

تولید 650 هزار بشکه در روز میعانات گازی در پارس جنوبی
کد خبر: 221749
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۳ ۱۶:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| هادی هاشم‌زاده فرهنگ مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی ظهر امروز در جلسه مشترک هم اندیشی مدیران HSE وزارت نفت و هماهنگی و نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران، پارس جنوبی را بزرگترین مجموعه تولیدی و صنعتی کشور دانست و اظهار داشت: اکنون مجتمع گاز پارس جنوبی با تامین بیش از 70 درصد سبد انرژی گاز کشور، ماموریتی بسیار بزرگی بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه مجتمع گاز پارس جنوبی راهبری 10 پالایشگاه بزرگ گازی کشور تاکنون بر عهده دارد گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی در آستانه تصدی راهبری پالایشگاه یازدهم و دوازدهم متشکل از فازهای 13 و 22و 24 از طرح توسعه پارس جنوبی است.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به نقش این مجتمع در رشد اقتصادی کشور خاطر نشان کرد: تلاش جمعی و در سایه کار گروهی و رعایت مسائل دقیق ایمنی، مجتمع گاز پارس جنوبی گام‌های موثری در رشد اقتصاد کشور برداشته است.

هاشم‌زاده فرهنگ از تولید و انتقال روزانه نیم میلیارد متر مکعب گاز از پارس جنوبی به نقاط مختلف کشور خبرداد و بیان کرد: اکنون بیش از 650 هزار بشکه در روز میعانات گازی, بیش از 10 هزار تن اتان و بیش از 10 هزار تن LPG در مجتمع گاز پارس جنوبی تولید می‌شود.

وی با اشاره به تولید روزانه حدود 1800 تن گوگرد در مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: این مجتمع عظیم ماموریت بسیار بزرگ عملیاتی، راهبردی و کلیدی بر عهده دارد.

مدیر‌عامل مجتمع گاز پارس جنوبی افزود:با توجه به شرایط مهم تولید در این مجتمع عظیم، اکنون این مجتمع قابل مقایسه با هیچ مجتمع در سطح کشور نیست و اکنون در در سطح دنیا یگانه و بی بدیل است.

هاشم‌زاده فرهنگ نقش مهم کارکنان و مدیران HSE را مورد اشاره قرار دادو افزود: متخصصان و کارکنان حوزه HSE در مجتمع با تمام تلاش و توان در مسیر فرآورش تولید گاز پایدار بدون هیچ گونه حادثه ناتوان کننده در حرکت هستند و امیدواریم با رهنمودها و استقرار سیستم‌های مدیریتی در این حوزه شاهد شکوفایی و رونق اقتصادی کشور باشیم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها