کد خبر: 223262
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۰ ۱۳:۴۶:۰۰
| |

مدیر کل فرودگاه های سیستان و بلوچستان خبر داد:

اعزام حجاج سیستان و بلوچستان از فردا

مدیر کل فرودگاه های سیستان و بلوچستان گفت: اعزام 14 کاروان حجاج تمتع این استان و یک کاروان خراسان جنوبی از فردا از طریق فرودگاه بین المللی زاهدان آغاز می شود.

اعزام حجاج سیستان و بلوچستان از فردا
کد خبر: 223262
|
۱۳۹۷/۰۵/۱۰ ۱۳:۴۶:۰۰

اعتمادآنلاین| حسن اعرابی مقدم مدیر کل فرودگاه های سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این کاروان ها متشکل از 2 هزار و 65 حاجی از 11 تا 14 مرداد با 7 پرواز از فرودگاه بین المللی زاهدان برای انجام فریضه حج تمتع به مکه مکرمه مشرف می شوند.

وی افزود: از همین رو هواپیمای ایرباس 330 سعودی ساعت 23 و 5 دقیقه پنجشنبه شب وارد فرودگاه بین المللی زاهدان می شود و بر اساس برنامه ریزی ساعت 45 دقیقه بامداد جمعه با سوار کردن حجاج این فرودگاه را به مقصد جده ترک می کند.

مدیر کل فرودگاه های سیستان و بلوچستان ادامه داد: 295 زائر با این پرواز به مکه مکرمه اعزام می شوند.

اعرابی مقدم تصریح کرد: 11 کاروان از مجموع حجاج تمتع اعزامی سیستان و بلوچستان به مکه مکرمه با حدود یک هزار و 500 نفر اهل سنت هستند.

وی با اشاره به تمهیدات پیش بینی شده برای راحتی حجاج در زمان حضور در فرودگاه بین المللی زاهدان از همراهان آنان خواست با تعداد کمتر به منظور انجام مراسم بدرقه در فرودگاه حضور یابند تا منجر به ایجاد ترافیک نشود.

مدیر کل فرودگاه های سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با توجه به مجازات های سنگین حمل داروهای با ترکیب مخدر در کشور عربستان از زائران می خواهیم از حمل این گونه داروها اجتناب کنند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها