کد خبر: 225524
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۰ ۱۴:۴۸:۰۰
| |

استاندار البرز خبر داد:

راه اندازی پایانه صادراتی محصولات کشاورزی

استاندار البرز با بیان اینکه پایانه صادراتی با نگاه صادرات محصولات تولیدی و کشاورزی در استان البرز راه اندازی می‌شود،گفت: در موضوع کنگره شهدا از سپاه استان البرز تقدیر می‌کنیم.

راه اندازی پایانه صادراتی محصولات کشاورزی
کد خبر: 225524
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۰ ۱۴:۴۸:۰۰

اعتمادآنلاین| محمد علی نجفی استاندار البرز در جلسه شورای اداری استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد،اظهار داشت: استان البرز علی رغم گرمای هوا در الگوی مصرف بهبود رفتار مصرف داشته و اولین استان در این حوزه است.

وی با بیان اینکه این رتبه به خاطر اینکه برق قطع شده است نبود، افزود: تلاش ما این است که همه دستگاه‌ها با همان نگاه در مصرف آب، برق و گاز صرفه جویی کنند.

استاندار البرز با اشاره به فرارسیدن هفته دولت بیان کرد: هفته دولت فرصتی است تا خدمات نظام را بیان کنیم.

نجفی با اشاره تحمیل فشار روانی خرد کننده از سوی دشمن بر کشور، تصریح کرد: همه ما باید فضایی را فراهم کنیم که مردم امیدوار بشوند.

وی با بیان اینکه همه ما در این انقلاب بوده‌ایم و اگر هم مشکلاتی وجود دارد به پای همه ما نوشته شده است،گفت: در حال حاضر وقت تصفیه حساب سیاسی جناحی، بخشی و دولتی نیست و وقت اتحاد و همدلی است و واکنش آن در استان قابل دیدن است.

نجفی با بیان اینکه در موضوع فرودگاه پیام همه تلاش مدیران باید برای تسهیل در راه‌اندازی این فرودگاه مسافربری باشد، عنوان کرد: موضوع پسماند و ساماندهی آن در استان البرز نیازمند مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی است و در محور کرج - چالوس هم ما شاهد این پدیده زشت هستیم که نیازمند کار فرهنگی و میدانی است.

استاندار البرز با بیان اینکه پایانه صادراتی با نگاه صادرات محصولات تولیدی و کشاورزی در استان البرز راه اندازی می‌شود،گفت: در موضوع کنگره شهدا از سپاه استان البرز تقدیر کرده و جزو وظایف ما است که این کنگره که فرصتی برای نشان دادن همه داشته‌ها است را برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه عدم همکاری از هیچ دستگاهی در مورد برگزاری کنگره شهدای استان البرز پذیرفته نیست،گفت: همه دستگاه‌ها و نهادهای دولتی و شهرداری‌ها در برگزاری کنگره شهدا مشارکت می‌کنند و باید این کار را با عشق دنبال کنیم و بگوییم که ما هم سهمی داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های عظیم ملی و تفریحی و فرهنگی از دستگاه‌ها و وزراتخانه‌ها در محور کرج- چالوس وجود دارد که بلااستفاده مانده است،تصریح کرد: باید از همه داشته‌ها و اندیشه‌ها بهره گیری کرد و در موضوع صرفه جویی منابع دقت لازم باید انجام شود و در حال حاضر فرصت استفاده از این ظرفیت‌ها است.

نجفی با بیان اینکه در استان اتفاقات خوبی در ایجاد زیرساخت در حوزه راه ها و شبکه‌های ارتباطی در حال انجام است و مردم باید از خدمات نظام بدون نگاه سیاسی مطلع شوند و احساس نکنند که این کارها متعلق به این یا آن دولت است،عنوان کرد: این اقدامات خدمات نظام است.

وی با بیان اینکه توفیقات خوبی در حوزه اقتصادی استان شکل گرفته است،گفت: تعدادی از حساب های غیر ضروری دستگاه ها مسدود شد و دسته چک‌های این حساب ها باید تعیین تکلیف شود و دوستان این موضوع را به جد دنبال کنند.

استاندار البرز با بیان اینکه انرژی‌های نو فرصتی برای استان است، ادامه داد: در استفاده از انرژی‌های نو دستگاه‌های اجرایی به این سمت حرکت کرده و در حال حاضر فرصت برگزاری جشن ها و خرید و اهدا هدایا نیست و قانون گذار هم در مورد این موضوع اجازه نمی دهد و هزینه های اضافی باید صرفه جویی شود.

نجفی با بیان اینکه ما از مردم انتظار صرفه جویی داریم و خودمان هم باید به این موضوع پایبند باشیم، عنوان کرد: هر کاری که ما از مردم طلب می‌کنیم باید از خودمان شروع کنیم و مردم تلاش و صرفه جویی در دستگاه ها را ببینند.

استاندار البرز با بیان اینکه ما می توانیم پاسخگوی بسیاری از مطالبات مردمی باشیم و اگر در زمان کار حضور داشته باشیم بسیاری از مطالبات قابل پیگیری و پاسخگویی است،تصریح کرد: شیطنت استکبار در مسائل سیاسی جای خود دارد ولی ما می توانیم این مشکلات را حل و کم کنیم.

وی با بیان اینکه حل مشکلاتی مانند موسسه نهال ، زمین‌های کوثر و رفع مشکل صنعتگران از دست ما بر می‌آید، عنوان کرد: نباید بنشینیم که بعد از تجمع و دادزدن و مطالبه خواهی درخواست کنیم که مشکلات حل شود.

وی با بیان اینکه چطور می‌شود مدیران شهرداری همه حقوق خود را می‌گیرند و پاکبان چندین ماه حقوق نگرفته باشد،متذکر شد: کدام انصاف است و چطور مسئول می تواند در این نظام خود را راضی کند که یک شرکتی نتواند پول حقوق خود را بگیرد و سوال ما این است که انتخاب این شرکت ها با کیست.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها