کد خبر: 226693
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۵ ۱۴:۱۷:۰۰
| |

استاندار البرز مطرح کرد:

مجوز ویلاسازی در استان البرز ارائه نمی‌شود

استاندار البرز گفت: مجوز ویلاسازی در استان ارائه نمی‌شود. حتی در حوزه گردشگری نیز اجازه این اقدام را نمی‌دهیم.

مجوز ویلاسازی در استان البرز ارائه نمی‌شود
کد خبر: 226693
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۵ ۱۴:۱۷:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدعلی نجفی استاندار البرز در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که دریکی از شهرک‌های صنعتی استان برگزار شد، با اشاره به همکاری موجود میان دستگاه‌های استان، اظهار کرد: این مهم موجب ایجاد رونق اقتصادی در استان شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه آمار جلسات برگزارشده در استان مهم نیست بلکه نتیجه آن مهم است، گفت: خوشبختانه شاهد رونق صادرات از فرودگاه بین‌المللی پیام هستیم. افزایش تولید و صادرات موجب مقابله با واردات می‌شود، به این موضوع نگاه ویژه‌ای داریم.

استاندار البرز بابیان اینکه حدود 500 میلیارد تومان از تولیدات استان البرز از فرودگاه پیام صادر می‌شود، افزود: با افزایش صادرات، برای بیش از یک هزار نفر در بخش صادرات فرودگاه پیام اشتغال‌زایی می‌شود.

نجفی با اشاره به اینکه 3 درصد آب شرب کشور در حوزه صنعت مصرف می‌شود، گفت: بیش از 2.5 برابر کشورهای اروپایی در ایران برق و آب مصرف می‌شود، ضروری است که برای نهادینه کردن فرهنگ صرفه‌جویی انرژی بیش‌ازپیش تلاش کنیم.

وی تأکید کرد: باید با افرادی که از چاه‌های غیرمجاز استفاده می‌کنند برخورد جدی شود، حفاری چاه‌های غیرمجاز تأثیر شدیدی بر منابع آبی استان دارد.

استاندار البرز با اشاره به اینکه مجوز ویلا سازی در استان البرز ارائه نمی‌شود، تأکید کرد: حتی در حوزه گردشگری نیز اجازه این اقدام را نمی‌دهیم اما ارائه زمین 800 متری به واحدی صنعتی که به آن احتیاج دارد، در دستور کار قرار می‌گیرد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها