کد خبر: 230039
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۱ ۱۳:۲۵:۰۰
| |

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی:

ابهر خصوصی و زنجان دولتی اداره می‌شود

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جزئیات منطقه ویژه اقتصادی زنجان تصویب شد؛ گفت: منطقه اقتصادی ویژه ابهر نیز به شرط ورود بخش خصوصی آغاز به‌ کار‌ می‌کند.

ابهر خصوصی و زنجان دولتی اداره می‌شود
کد خبر: 230039
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۱ ۱۳:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| فریدون احمدی نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ابهر به عنوان منطقه ویژه اقتصادی به شرط داشتن متولی بخش خصوصی تصویب شد.

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه منطقه ویژه اقتصادی ابهر با همکاری بخش خصوصی ایجاد خواهد شد؛ عنوان کرد: چنانچه بخش خصوصی ورود پیدا کند؛ این منطقه نیز می‌تواند فعال شود.

وی در پاسخ به سؤالی در مورد وضعیت جانمایی منطقه ویژه اقتصادی زنجان عنوان کرد: جانمایی فرودگاه در استان زنجان درست نبود؛ چرا که باید فرودگاه زنجان در منطقه شرق استان قرار می‌گرفت تا دسترسی به شهرستان‌های زنجان از جمله طارم؛ ابهر؛ خرم‌دره؛ قیدار و ... به آن فراهم می‌شد.

احمدی با اشاره به اینکه اگر منطقه ویژه اقتصادی در غرب زنجان قرار می‌گرفت بهتر از جانمایی آن در منطقه شرق بود؛ بیان کرد: این محل برای منطقه ویژه اقتصادی انتخاب شده و نمی‌شود آن را تغییر داد و اکنون باید به فکر فعال‌سازی منطقه باشیم.

نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جزئیات منطقه ویژه اقتصادی زنجان هم طی امروز تصویب شد؛ افزود: در جزئیات تصویب منطقه ویژه اقتصادی زنجان طرح منطقه ویژه اقتصادی ابهر نیز به تصویب رسید.

وی با اشاره به اینکه منطقه اقتصادی زنجان از نوع ویژه و زیر نظر دولت خواهد بود؛ گفت: منطقه ابهر نیز با ورود بخش خصوصی فعال خواهد شد و با این تصویب مناطق اقتصادی مصوب زنجان به دو منطقه می‌رسد که یکی آزاد و یکی دولتی است.

منبع:فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها