کد خبر: 231146
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۷ ۱۱:۲۵:۰۰
| |

اعلام معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد:

چه‌کسانی برای دریافت وام دانشجویی در اولویت هستند؟

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: دانشجویان بی‌بضاعت و نیازمند در اولویت دریافت وام دانشجویی در سال تحصیلی جدید این دانشگاه قرار می‌گیرند.

چه‌کسانی برای دریافت وام دانشجویی در اولویت هستند؟
کد خبر: 231146
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۷ ۱۱:۲۵:۰۰

اعتمادآنلاین| حمیدرضا طاهری معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد، در خصوص حمایت دانشگاه فردوسی از دانشجویان بی‌بضاعت درسال تحصیلی جدید، اظهارکرد: در مرکز مشاوره و توانمندسازی، مددکاران دانشجویان بی‌بضاعت را شناسایی می‌کنند و به دنبال آن دانشگاه نیز در زمینه برنامه‌ریزی تحصیلی، تغذیه وکمک هزینه‌های تحصیلی از آنان حمایت می‌کند.

وی درخصوص حمایت‌های بنیاد دانشگاه فردوسی مشهد، افزود: همکاری این بنیاد با مددکاران دانشگاه سبب می‌شود تا بتوانیم کمک‌های بیشتری به دانشجویان نیازمند داشته باشیم.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد اضافه کرد: کارت تغذیه دانشجویان نیازمند دانشگاه فردوسی به صورت رایگان شارژ می‌شود و هزینه آن را واحد مددکاری دانشگاه پرداخت می‌کند و براساس تشخیص مددکاران و نیاز دانشجویان کارت‌های تغذیه و تسهیلات دانشجویان نیازمند شارژ می‌شود.

طاهری خاطرنشان کرد: همچنین دانشگاه فردوسی از دانشجویانی که باید شهریه شبانه پرداخت کنند، حمایت می‌کند.

وی در خصوص پوشش درمانی دانشجویان بی‌بضاعت در سال تحصیلی جدید، تصریح کرد: سال گذشته اقداماتی را با کمک خیرین سلامت بانوان به منظور حمایت از دانشجویان نیازمند دانشگاه انجام دادیم تا پزشک با خدمات رایگان برای آن‌ها فراهم شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها