کد خبر: 242325
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۱ ۱۱:۱۸:۰۰
| |

جانشین معاونت آماد و پشتیبانی ناجا عنوان کرد:

پشتیبانی مطلوب و برنامه‌ریزی شده از نیروهای پلیس در مرزها

جانشین معاونت آماد و پشتیبانی ناجا گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته، پشتیبانی از نیروهای پلیس در مرزهای کشور به خوبی انجام گرفت.

پشتیبانی مطلوب و برنامه‌ریزی شده از نیروهای پلیس در مرزها
کد خبر: 242325
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۱ ۱۱:۱۸:۰۰

اعتمادآنلاین| رضا فریبا جانشین معاونت آماد و پشتیبانی ناجا با بیان اینکه پشتیبانی از نیروهای پلیس در مرزهای کشور به خوبی انجام گرفت، اظهار کرد: پشتیبانی از یگان‌های مستقر در قرارگاه اربعین از 20 مهرماه آغاز شد.

وی تصریح کرد: در اولین گام، آماد و پشتیبانی ناجا، انتقال نیروهای اعزامی را از یگان‌های مختلف از جمله یگان ویژه ناجا، فاوا، پیشگیری و راهور به تعداد 10 هزار و 500 نفر به مرزهای مهران در استان ایلام، و شلمچه و چذابه در خوزستان انجام داد.

وی افزود: با برنامه ریزی صورت گرفته، 150 دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس به منظور جابه‌جایی و انتقال زائران غیرمجاز در نظر گرفته شد که به خوبی این مهم مدیریت و عملیاتی شد.

فریبا یادآور شد: معاونت آماد و پشتیبانی ناجا در بحث تأمین و طبخ غذا، با راه اندازی 2 آشپزخانه در استان خوزستان، مرز شلمچه و چذابه به ظرفیت هر یک 2 هزار و 500 نفر و همچنین تجهیز و راه اندازی 4 آشپزخانه در مرز مهران جهت تأمین غذا برای رده‌های انتظامی اقدام کرد.

وی خاطرنشان کرد: معاونت آماد و پشتیبانی ناجا در اربعین امسال توانست دومین آشپزخانه نیمه صنعتی را در مرز مهران با همکاری فرماندهی انتظامی استان ایلام تجهیز و روزانه برای 2 هزار و 500 نفر وعده غذایی با کیفیت مناسب طبخ و با تمهیدات اندیشیده همه روزه پک پذیرایی میان وعده در بین کلیه کارکنان رده ها توزیع شد.

جانشین معاونت آماد و پشتیبانی ناجا تصریح کرد: از نکات قابل تأمل دیگر، بحث تجهیز ساختمان 12 واحدی مجاور قرارگاه اربعین در کمترین زمان بود که به خوبی آماده و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی در پایان گفت: در یگان احتیاط معاونت نیز اختصاص 300 دستگاه اتوبوس، مینی‌بوس، موتور سیکلت، خودرو حمل سوخت، آب، اکیپ‌های سیار تعمیرات خودرو و سلاح و خودروهای سبک اعزامی پیش‌بینی شده بود که به خوبی پشتیبانی از عملیات اعزام زائران را به دنبال داشت.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها