کد خبر: 242528
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۲ ۱۰:۳۷:۰۰
| |

فرمانده نیروی انتظامی خوزستان خبرداد:

دستگیری عاملان شهادت مامور نیروی انتظامی در اهواز

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: شب گذشته در پی وقوع درگیری مسلحانه با سارقان مسلح یک سرباز به درجه رفیع شهادت نائل و در کمتر از پنج ساعت سارقان مسلح دستگیر شدند.

دستگیری عاملان شهادت مامور نیروی انتظامی در اهواز
کد خبر: 242528
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۲ ۱۰:۳۷:۰۰

اعتمادآنلاین| سردار حیدر عباس‌زاده با بیان اینکه شب گذشته ساعت 21:30 دقیقه ماموران کلانتری 27 حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی پژو 405 ویک دستگاه پراید پلاک مخدوش مشکوک دستور ایست را صادر کردند، گفت: حین توقیف چهار سرنشین خودرو بلافاصله به سمت ماموران تیراندازی کردند که با آتش متقابل پلیس روبرو شدند.

سردار عباس زاده تصریح کرد: در این عملیات درگیری با سارقان مسلح سرباز وظیفه «مهرزاد خیری» به درجه رفیع شهادت نایل و ستواندوم «ابراهیم عبیات» نیز بسیار سطحی مجروح شد. در این درگیری سه نفر ازسارقان مسلح مجروح که یکی از آنان در صحنه درگیری دستگیر شده و دو دستگاه خودروی سرقتی توقیف و ابزار سرقت از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان اظهار داشت: با اقدامات اطلاعاتی در کمتر از پنج ساعت، سه سارق مسلح دیگر که یکی از آنان از ناحیه سر و دیگری از ناحیه بازو به ضرب گلوله ماموران زخمی و از محل درگیری متواری می‌شوند با انجام اقدامات اطلاعاتی در یکی از شهرستان‌های استان شناسایی و طی عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر در تحقیقات انجام شده به بزه ارتکابی معترف شدند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها