کد خبر: 249059
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۳ ۰۸:۰۷:۰۰
| |

سرپرست فرمانداری زاهدان:

سهمیه گاز مایع زاهدان افزایش می‌یابد

سرپرست فرمانداری زاهدان: شرکت‌های توزیع کننده سیلندر گاز باید بر چگونگی توزیع سیلندر گاز نظارت کنند و با توزیع کنندگان سیلندر خارج از شبکه توزیع برخورد جدی شود.

سهمیه گاز مایع زاهدان افزایش می‌یابد
کد خبر: 249059
|
۱۳۹۷/۰۹/۱۳ ۰۸:۰۷:۰۰

اعتمادآنلاین| به نقل از روابط عمومی فرمانداری زاهدان دادستان عمومی و انقلاب سیستان و بلوچستان در نشست کمیته سوخت این شهرستان اظهار داشت: سیلندر‌های گاز موجود در کلیه واحد‌های صنفی توسط نیروی انتظامی جمع‌آوری و توقیف و واحد‌های صنفی نیز پلمب می‌شود و با شرکت توزیع کننده آن سیلندر برخورد قضایی می‌شود.

حجت الاسلام علی موحدی راد افزود: به هیچ وجه سیلندر پر و خالی اجازه تردد از مرز را ندارد.

سرپرست فرمانداری زاهدان نیز در این نشست ضمن انتقاد از افزایش نیافتن سهمیه گاز مایع برای این شهرستان گفت: مشکل گاز در زاهدان زخم کهنه‌ای شده است که برای من نیز جای سوال دارد و از دستگاه‌های متولی در خصوص تامین و افزایش سهمیه گاز مایع و نظارت دقیق بر توزیع سیلندر‌های گاز بسیار گلایه‌مند هستیم.

ابوذر مهدی نخعی افزود: در دیدار و گفت و گوی تلفنی با دکتر موسوی خواه مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کشور مساله افزایش سهمیه گاز مایع را مطرح و قرار شد این افزایش اعمال شود.

وی ادامه داد: در کشوری که سرشار از نعمت خدادادی گاز است پسندیده نیست که مردم برای دریافت گاز این همه سختی را متحمل شوند.


سرپرست فرمانداری زاهدان تصریح کرد: چرا ذخیره سازی گاز که در تابستان‌ها بار‌ها از مسئولان خواسته شد انجام نپذیرفت.

وی ادامه داد: یکسری مصوبات کاربردی که مشکلات گاز مایع زاهدان را می‌توانست به‌خوبی حل و مدیریت کند در نشست ماه گذشته مصوب شد که متاسفانه به دلیل عدم افزایش سهمیه و کم کاری شرکت‌های توزیع کننده شاهد به وجود آمدن مشکلات عدیده‌ای برای شهروندان زاهدانی هستیم.


نخعی اضافه کرد: شرکت‌های توزیع کننده سیلندر گاز باید بر چگونگی توزیع سیلندر گاز نظارت کنند و با توزیع کنندگان سیلندر خارج از شبکه توزیع برخورد جدی شود.

وی ادامه داد: 180 هزار مشترک گاز مایع در زاهدان وجود دارد که اگر مردم سیلندر گاز را درب منزل دریافت کنند دیگر شاهد این مشکلات به وجود آمده نیستیم که زن و بچه، پیر و جوان سیلندر در دست در صف منتظر دریافت سیلندر باشند.

سرپرست فرمانداری زاهدان گفت: از این پس مقرر شد تا اطلاع ثانوی سیلندر گاز مایع در ایستگاه‌های زیباشهر، میدان امام رضا (ع) و میدان کارگر این شهر به صورت سه شیفت توزیع شود.

کمیته سوخت شهرستان زاهدان با حضور حجت الاسلام و المسلمین علی موحدی راد دادستان عمومی مرکز سیستان و بلوچستان، کورش بالادست مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی سیستان و بلوچستان گورهانی مدیرعامل شرکت پرسی و ایران گاز جنوب شرق کشور و دیگر اعضا و مسئولان مربوطه به ریاست سرپرست فرمانداری شهرستان زاهدان برگزار شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها