کد خبر: 229609
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۹ ۱۳:۵۸:۰۰
| |

در کنار صنایع و معادن و بخش‌های مختلف انرژی؛

تحقق فتح قله‌های خودکفایی با حمایت از کشاورزی

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:دستیابی به قله‌های خودکفایی به خصوص در شرایط تحریم در گرو حمایت همه جانبه ­از بخش کشاورزی است.

تحقق فتح قله‌های خودکفایی با حمایت از کشاورزی
کد خبر: 229609
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۹ ۱۳:۵۸:۰۰

اعتمادآنلاین| مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با بیان این مطلب گفت: باور دارم که در کنار صنایع و معادن و بخش های مختلف انرژی باید بر روی اولویت بخش کشاورزی سرمایه گذاری کنیم.

وی که در حاشیه بازدید از سومین نمایشگاه باغبانی تهران سخن می گفت، ادامه داد: باید تلاش کنیم که امنیت کشاورزان، کشاورزی و محصولات و گیاهان دارویی حفظ شود و توسعه یابد.

به گفته عضو کمیسیون امنیت ملی، هر چند آن طور که باید و شاید در برنامه ششم توسعه به موضوع کشاورزی پرداخته نشده اما به طور حتم جایگاه امنیت کشاورزان و کشاورزی در مجلس همواره مورد تاکید نمایندگان مردم در خانه ملت بوده است.

کواکبیان در پایان گفت: همان طور که می دانید یکی از کمیسیون های مجلس، کمیسیون کشاورزی است­­که نشان از اهمیت و جایگاه والای این بخش در پارلمان کشور می دهد.

گفتنی است­ سومین نمایشگاه بین المللی باغبانی، نهاده ها، گلخانه، گیاهان دارویی، ماشین آلات و صنایع وابسته 6 تا 9 شهریورماه امسال در بوستان گفت وگو تهران برپا شد‌.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها