کد خبر: 251524
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۴ ۱۴:۴۴:۰۰
| |

محمد کشتی آرای رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف در گفت‌وگو تصویری با اعتمادآنلاین:

قیمت طلا و سکه در بازار کاهش یافت/ حباب سکه در محدوده 490 هزار تومان

محمد کشتی آرای رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر در خصوص وضعیت بازار طلا گفت: روند کاهش قیمت سکه و طلا که از هفته گذشته شروع‌شده بود امروز هم ادامه‌دار بود و با توجه به دادوستدهایی که امروز انجام گرفت نسبت به‌روز پنج‌شنبه شاهد کاهش قیمت بودیم.

حجم ویدیو: 7.30M | مدت زمان ویدیو: 00:01:28 دانلود ویدیو
کد خبر: 251524
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۴ ۱۴:۴۴:۰۰

اعتمادآنلاین| الیاس جرجندی -محمد کشتی آرای رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر در خصوص وضعیت بازار طلا به خبرنگار اقتصادی اعتمادآنلاین گفت: درحالی‌که قیمت جهانی طلا در هفته گذشته سیر نزولی داشته و حدود 9 دلار کاهش هفتگی قیمت هر اونس طلا بود امروز قیمت هر اونس طلا به 1 هزار 239 دلار رسید. روند کاهش قیمت سکه و طلا که از هفته گذشته شروع‌شده بود امروز هم ادامه‌دار بود و با توجه به دادوستدهایی که امروز انجام گرفت نسبت به‌روز پنج‌شنبه شاهد کاهش قیمت بودیم.

کشتی آرای گفت: سکه طرح قدیم با 3 میلیون و 400 هزار تومان، سکه طرح جدید با 3 میلیون و 560 هزار تومان و نیم‌سکه بهار آزادی هم با 1 میلیون و 820 هزار تومان دادوستد شد. ربع‌سکه بهار آزادی هم در بازار امروز باقیمت 1 میلیون و 60 هزار تومان و سکه‌های 1 گرمی هم باقیمت 633 هزار تومان معامله شد.

او افزود: هر مثقال طلا هم به 1 میلیون 354 هزار تومان و هر گرم طلای 18 عیار 312 هزار و 600 تومان رسید.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر در پایان گفت: با توجه به روند کاهش قیمت سکه و طلا در بازار به نظر می‌رسد که این روزها تقاضا هم در بازار کاهش پیداکرده است و دادوستدها روال عادی خود را در بازار طی می‌کند و همچنین تقاضایی غیرمعمول برای خرید سکه و طلا وجود ندارد. این در حالی است که حباب سکه هم به محدوده 490 هزار تومان رسیده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها