کد خبر: 267354
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۴ ۱۰:۱۱:۲۴
| |

مدیر عامل بانک کشاورزی خبرداد:

ایجاد 68 هزار شغل با تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی

مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: از محل تسهیلات طرح توسعه اشتغال پایدار روستایی و عشایری که بانک کشاورزی در اختیار متقاضیان قرار دارد 68 هزار و 308 اشتغال جدید ایجاد شده است.

ایجاد 68 هزار شغل با تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی
کد خبر: 267354
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۴ ۱۰:۱۱:۲۴

اعتمادآنلاین| روح‌الله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی امروز در نشست خبری اعلام کرد: از محل تسهیلات طرح توسعه اشتغال پایدار روستایی و عشایری که بانک کشاورزی در اختیار متقاضیان قرار دارد 68 هزار و 308 اشتغال جدید ایجاد شده است.

خدارحمی گفت: تاکنون به 26 هزار و 755 طرح به مبلغ 38 هزار و 597 میلیارد ریال تسهیلات داده شده است. طرح توسعه اشتغال پایدار روستایی و عشایری با اختصاص یک و نیم میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی اجرایی می‌شود که بانک کشاورزی یکی از عاملان اجرایی است.

وی افزود: 3 و نیم میلیارد دلار اختصاص یافته پس از تبدیل به ریال طی دو قسط به مبلغ 3 هزار میلیارد تومان در اختیار بانک کشاورزی قرار گرفت.

مدیرعامل بانک کشاورزی همچنین در ادامه گفت: برخی به زیاد بودن شعبات بانک‌ها اعتراض دارند و آقای روحانی رئیس‌جمهور هم اخیرا انتقاد کرده بود و حرف ایشان هم به جا است.واقعیت این است که زمانی نیاز بود تا شعبات بانک مرکزی اضافه شود، اما اکنون با راه‌اندازی سیستم‌های الکترونیکی نقل و انتقال پول باید این شعبات حذف شود.

خدارحمی گفت:‌برنامه کاهش شعبات بانک‌ها در دستور کار بانک کشاورزی است و تاکنون 70 شعبه بانک کشاورزی ادغام یا تعطیل شده است.

وی با بیان اینکه کاهش شعب بانک‌ها فراگیر و جهانی است، گفت: بانک کشاورزی هم از اول نیمه امسال حتی پرداخت تسهیلات را الکترونیکی خواهد کرد.

مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: در حال حاضر جایگاه بانک کشاورزی بین 500 شرکت برتر در جایگاه 16 و از نظر دارایی جایگاه 4 قرار گرفته است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها