کد خبر: 293590
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۳ ۱۰:۲۵:۴۴
| |

رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان:

کسانی که گران می‌فروشند باید ثابت کنند که گران می‌خرند

عباس تابش، رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان عنوان کرد: باید خرید و فروش‌ها با فاکتور انجام شود تا اطمینان میان مردم بازگردد.

کسانی که گران می‌فروشند باید ثابت کنند که گران می‌خرند
کد خبر: 293590
|
۱۳۹۸/۰۲/۲۳ ۱۰:۲۵:۴۴

اعتمادآنلاین| عباس تابش، رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در نشست هم‌اندیشی رؤسای اتاق اصناف مراکز استان‌ها و مدیران بازرسی گفت: امروز با گرانی مواجه هستیم که تاوان آن را اصناف می‌دهند. نباید حق کسانی که در اصناف زحمت می‌کشند، نادیده گرفته شود.

تابش افزود: کسانی که زحمت می‌کشند باید ثابت کنند که اگر گران می‌فروشند به این دلیل است که گران می‌خرند. باید خرید و فروش‌ها با فاکتور انجام شود تا این مورد اثبات شده و اطمینان مردم جلب شود.

رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اظهار کرد: اگر چند نفر در یک صنف گران‌فروشی کنند، این تخلف به تمام صنف تعمیم داده می‌شود.

تابش تصریح کرد: به زودی تمام بازرسینی که در بخش‌های دیگر مشغول به کار هستند به بدنه صنعت، معدن و تجارت بازگردانده می‌شوند و در مجموع سه هزار بازرس خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: در دنیا ابزار کنترل بازار در دست خودش است و فقط در ایران است که بخش‌های دیگر هم نظارت می‌کنند.

رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان تصریح کرد: باید همه دست به دست هم بدهیم و از اصناف حمایت کنیم. باید بتوانیم مرز گران‌فروشی را جدا کنیم. امروز بیش از همیشه به همت اصناف نیاز داریم. امروز باید همت اصناف و کسبه زمان جنگ را داشته باشیم تا بتوانیم از پیچ خطرناک تحریم بگذریم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها