کد خبر: 345809
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۶ ۱۹:۲۷:۴۱
| |

احمد انارکی‌محمدی، نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس:

خط لوله انتقال آب خلیج‌فارس تا سرچشمه رفسنجان 75 درصد پیشرفت دارد

احمد انارکی‌محمدی، نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی، گفت: خط لوله انتقال آب خلیج‌فارس تا سرچشمه رفسنجان 75 درصد پیشرفت دارد که اگر به 84 درصد برسد آب به سرچشمه می‌رسد.

خط لوله انتقال آب خلیج‌فارس تا سرچشمه رفسنجان 75 درصد پیشرفت دارد
کد خبر: 345809
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۶ ۱۹:۲۷:۴۱

اعتمادآنلاین| احمد انارکی‌محمدی، نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی، بعدازظهر شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان گفت: امروز شاهد انگشت اتهام اروپایی‌ها به سمت آمریکا هستیم و نکته مهم این است که اروپا به حرف ما در خصوص آمریکا رسید.

وی بیان کرد: علی‌رغم تحریم‌هایی که بر کشورمان روا داشته شده اما امنیت این کشور امروز موجب شده از کشورهای زیادی برای سرمایه‌گذاری در ایران حضور یابند.

وی ادامه داد: هفته گذشته یک تیم از تجار اروپایی میهمان رفسنجان بود و از باغات و مراکز فرآوری پسته بازدید کردند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس با اشاره به حضور دو وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و صنعت، معدن و تجارت در روز گذشته در استان کرمان، ابراز داشت: شهرستان رفسنجان در زمینه گردشگری ظرفیت بالایی دارد و بزرگترین خانه خشتی جهان مسائل و مشکلاتش به زودی برطرف می‌شود.

انارکی محمدی تصریح کرد: آثار و بناهایی در کشور هستند که به آن اهمیتی داده نمی‌شود در حالی که به همین آثار در کشورهای مختلف بها داده می‌شود که ثروت زیادی را برای آن کشور دارد.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: یک گردشگر زیارتی 400دلار، یک گردشگر توریستی یک هزار و 400 دلار و یک گردشگر توریست درمانی دو هزار و 400 دلار ارزآوری دارد بنابراین باید در رونق صنعت گردشگری تلاش کنیم.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس در ادامه در خصوص انتقال آب از خلیج‌فارس توضیح داد: یکی از سه آب شیرین کن تا 75 درصد به مرحله اجرا رسیده و لوله تا سیرجان به میزان 91 درصد اجرا شده است.

انارکی محمدی بیان کرد: سه، چهار درصد دیگر خط لوله اجرا شود آب به گل‌گهر می‌رسد، همچنین خط لوله تا 75 درصد به سرچشمه رسیده که اگر به 84 درصد برسد آب به سرچشمه می‌رسد چون حتما نیاز نیست به 100 درصد برسد.

وی عنوان کرد: از خط سرچشمه تا اردکان یزد هم 46 درصد انجام شده و با شرایطی که دارد کار خوب پیش می‌رود.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس اضافه کرد: طبق تعهدی که از وزارت نیرو گرفتیم قرار است آب شرب مردم را از این طریق خریداری کنند و مازاد آن برای صنعت استفاده شود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها