کد خبر: 554838
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۹ ۱۵:۳۹:۴۳
| |

حباب قیمت سکه چقدر است؟

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه حباب سکه به یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده است، گفت: تنها مرجع واگذاری سکه در کشور بانک مرکزی است و این نهاد فعلا برنامه‌ای برای واگذاری سکه ندارد.

حباب قیمت سکه چقدر است؟
کد خبر: 554838
|
۱۴۰۱/۰۳/۰۹ ۱۵:۳۹:۴۳

​محمد کشتی آرای درباره حباب امروز سکه، گفت: حباب سکه از اختلاف قیمت واقعی و بهای عرضه آن ایجاد می‌شود، بنابراین در روزهای اخیر به دلیل تقاضای موجود در بازار و محدودیت عرضه حباب انواع سکه در بازار بیش از یک میلیون است؛ سکه تمام امروز یک میلیون و 200 هزار تومان حباب دارد.

به گزارش خانه ملت، وی با بیان اینکه تنها مرجع واگذاری سکه در کشور بانک مرکزی است و این نهاد فعلا برنامه‌ای برای واگذاری سکه ندارد، درباره نرخ اُنس جهانی، افزود: نرخ اُنس جهانی 1862 دلار است که نسبت به روز گذشته 5 دلار افزایش داشته است.

کشتی‌آرای درباره پیش‌بینی نرخ اُنس در روزهای آینده، توضیح داد: با توجه به اینکه متغیرها در این زمینه زیاد است حتی نمی‌توان برای ساعات آینده نیز پیش بینی انجام داد.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره نوسانات قیمت طلا نیز، گفت: دو عامل نرخ ارز و انس جهانی قیمت طلا را تعیین می‌کند و با توجه به اینکه نرخ ارز و انس جهانی در روزهای اخیر نوسان داشته قیمت طلا نیز تغییر کرده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها