کد خبر: 560022
|
۱۴۰۱/۰۴/۰۴ ۲۰:۴۰:۵۰
| |

معاون شرکت آب و فاضلاب کشور:

تابستان را بدون مشکل قطعی آب پشت سر می‌گذاریم

معاون راهبردی و نظارت بر بهره برداری شرکت آب وفاضلاب کشور با تأکید بر نگاه ویژه وزارتخانه بر مدیریت منابع موجود، گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته تابستان را بدون مشکل قطعی آب پشت سر می‌گذاریم.

تابستان را بدون مشکل قطعی آب پشت سر می‌گذاریم
کد خبر: 560022
|
۱۴۰۱/۰۴/۰۴ ۲۰:۴۰:۵۰

هاشم امینی عصر امروز در دیدار با استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه خراسان جنوبی، استانی کم آب و دارای تنش آبی است اظهار داشت: با عنایت به این که پروژه‌های شرکت آب و فاضلاب در این استان فعال است و با این نگاه که روند اجرای طرح‌ها شتاب بگیرد و کار تعطیل نشود، اعتبارات ویژه ای به این پروژه ها تزریق می‌شود.

به گزارش تسنیم، وی با قول مساعد تزریق اعتبار به طرح آبرسانی به بیرجنداز مختاران، بیان کرد: سعی بر این است که این پروژه تا اواخر امسال و یا اوایل سال 1402 و قبل از شروع پیک مصرف سال آینده به بهره برداری برسد.

معاون راهبردی و نظارت بر بهره برداری شرکت آب وفاضلاب کشور  گفت: برای اجرای طرح آبرسانی به طبس هم از سه محل برنامه‌ریزی شده و همین هفته در نشستی با حضور فرماندار و شورای شهر برای رفع مشکل روستاهای عرب آباد و دهنو  برنامه‌ریزی می‌شود.

امینی هدررفت آب را از مشکلات جدی استان عنوان کرد و گفت: برای هدر رفت آب و استفاده از پساب فاضلاب با استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذار بخش خصوصی هم برنامه هایی داریم که به زودی در بخشنامه وزارت نیرو، عملیاتی می‌شود.

وی  تصریح کرد: انتظار ما این است که با توجه به محدودیت های موجود، استان از محل اعتبارات تملک دارایی به موضوع هدررفت آب و اصلاح شبکه کمک کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها