کد خبر: 608418
|
۱۴۰۲/۰۱/۳۱ ۲۲:۴۰:۱۴
| |

درخواست روزنامه جهان صنعت از مسئولان:

با مردم روراست باشید و حقیقت را بگویید

روزنامه جهان صنعت نوشت: چرا دولت سیزدهم از یک سو در حرف جوری نشان می‌دهد که خزانه ریالی و ارزی‌اش لبریز شده و از سوی دیگر به متقاضیان ارز وعده می‌دهد و عمل نمی‌کند. با شهروندان روراست باشید و حقیقت را بگویید‌.

با مردم روراست باشید و حقیقت را بگویید
کد خبر: 608418
|
۱۴۰۲/۰۱/۳۱ ۲۲:۴۰:۱۴

روزنامه جهان صنعت از مسئولان خواسته با مردم روراست باشند و درباره شاخص‌های اقتصادی حقیقت را بگویند شاید در این صورت دست‌کم هوادارن دولت انتظارات خود را کاهش دهند.

به گزارش جهان صنعت، آیا باید اعداد و ارقام ارائه‌شده از سوی مدیران ارشد اقتصاد درباره صادرات روزانه ۳/۱ میلیون بشکه نفت به صورت تخفیف را قبول کرد؟ چاره‌ای جز این نداریم و هیچ نهاد غیرحکومتی در ایران توانایی راستی‌آزمایی در این باره را ندارد. اگر چنین است چرا قیمت دلار در بازار کاهنده نیست و وارد‌کنندگان دارو‌، نهاده‌های دامی و مواد اولیه بخش‌های صنعتی گلایه دارند و بارها نوشته و گفته‌اند دلارهای مورد نیاز دیرهنگام تخصیص می‌یابد.

این روزنامه در ادامه پرسیده است: چرا دولت سیزدهم از یک سو در حرف جوری نشان می‌دهد که خزانه ریالی و ارزی‌اش لبریز شده و از سوی دیگر به متقاضیان ارز وعده می‌دهد و عمل نمی‌کند. با شهروندان روراست باشید و حقیقت را بگویید‌. در این صورت دست‌کم هواداران دولت و شماری از گروه‌های اجتماعی شاید انتظارات خود را کاهش دهند و دولت کمی آسوده شود. تا وقتی ادا و اصول پولدارها را در می‌آورید مردم نیز انتظار دارند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها