فیسبوک سیستمهای پرداخت را در هند آزمایش میکند
در حال حاضر، مسنجر فیسبوک از پرداخت هزینههای کاربران در ایالاتمتحده، انگلستان و فرانسه پشتیبانی میکند و قرار است که هدف بعدی هند باشد. خدمات پرداخت یکپارچه دولت، شبکهای سراسری از بانکهای دولتی و خصوصی برای تسهیل انتقال پول آزاد و فوری بین حسابهای بانکی را فعال کرده است و این سیستم امکانی برای توسعهدهندگان فراهم میکند تا برنامههای خودشان را بدون هیچ هزینهای ادغام کنند.
اعتمادآنلاین| فیسبوک بیشتر درآمد خود را از فروش آگهی به دست میآورد؛ اما اکنون به دنبال درآمد بیشتر از دیگر بخشهای کسبوکار خودش در هند است. گزارشهای فاکتوردیلی حاکی از آن است که شبکههای اجتماعی یک سرویس پرداخت برای کاربران در هند را آزمایش میکنند و به دنبال استخدام افرادی برای پشتیبانی کردن از این برنامه هستند.
به گزارش گروه بینالملل اعتمادآنلاین به نقل از نکست وب، گفتهشده است که گزینهای برای پیشپرداخت مکالمات تلفن همراه و سرویس داده مستقیم از برنامه پیامرسان در حال آزمایش است. در مراحل بعدی، پرداخت برای خرید کالاها از طریق سرویس خرید برای جوامع، انتقالات پول به روش نظیر به نظیر، بهعلاوه سیستم پرداخت به بازگانان از طریق مسنجر مورد آزمایش قرار میگیرند.
در حال حاضر، مسنجر فیسبوک از پرداخت هزینههای کاربران در ایالاتمتحده، انگلستان و فرانسه پشتیبانی میکند و قرار است که هدف بعدی هند باشد. خدمات پرداخت یکپارچه دولت، شبکهای سراسری از بانکهای دولتی و خصوصی برای تسهیل انتقال پول آزاد و فوری بین حسابهای بانکی را فعال کرده است و این سیستم امکانی برای توسعهدهندگان فراهم میکند تا برنامههای خودشان را بدون هیچ هزینهای ادغام کنند.
صاحبان فیسبوک اخیراً پشتیبانی واتسآپ را برای پرداختهای داخل برنامه مسنجر خود برای کاربران در هند فراهم کردند. در حال حاضر، این فضا تعدادی از شرکتهای محلی و بینالمللی (ازجمله گوگل و آمازون) را شامل میشود. خدمات مشابهی مانند کیف پولهای دیجیتال و حتی بانکهای پرداختی را فراهم میکند که علاقه کاربران را بیشتر خواهد کرد.
هر چه جمعیت یک کشور بیشتر از تلفنهای هوشمند برای وصل شدن به اینترنت استفاده میکنند، پرداخت آنلاین، فرصتهای بیشتری برای درآمدزایی آنها فراهم میکند. طبق برنامهای قرار است مجموع این درآمدها طی پنج سال آینده به هزار میلیارد دلار برسد. باید دید که فیسبوک چگونه آنها را به پول بدل خواهد کرد: این احتمال وجود دارد که آنها سرانجام از برندها در ازای ارتباط مستقیم با مشتریان از طریق این اپلیکیشنها پول دریافت کنند یا در تراکنشهای مالی نظیر پرداختها و حق عضویت سهیم شوند.
دیدگاه تان را بنویسید