کد خبر: 220004
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۷ ۰۷:۴۳:۰۰
| |

در پی بحران‌های اخیر عراق

عبادی ارتش عراق را به حال آماده‌باش کامل در آورد + سند

روزنامه بغداد الیوم نوشت العبادی به عنوان فرمانده کل نیروهای مسلح در دستوری محرمانه به تمامی نیروهای امنیتی این کشور دستور آماده‌باش در سطح (ج) (100%) را داده است.

عبادی ارتش عراق را به حال آماده‌باش کامل در آورد + سند
کد خبر: 220004
|
۱۳۹۷/۰۴/۲۷ ۰۷:۴۳:۰۰

اعتمادآنلاین| یک روزنامه عراقی اعلام کرد سندی در اختیار دارد که نشان می‌دهد حیدر العبادی ارتش عراق را در آماده‌باش کامل قرار داده است.

به گزارش گروه بین‌الملل اعتمادآنلاین ، روزنامه بغداد الیوم نوشت العبادی به عنوان فرمانده کل نیروهای مسلح در دستوری محرمانه به تمامی نیروهای امنیتی این کشور دستور آماده‌باش در سطح (ج) (100%) را داده است.

در این حال پایگاه اطلاع‌رسانی الفرات از کربلا هم خبر داد هیأت اعزامی نخست‌وزیر عراق شامگاه سه‌شنبه برای دریافت درخواست‌های تظاهرات‌کنندگان این شهر از نمایندگان آنها وارد استانداری کربلا شده است. این در حالی است که یک هیأت متشکل از استاندار و نمایندگان عشایر نجف نیز به بغداد سفر کرده و درخواست تظاهرات‌کنندگان آن را تسلیم حیدر العبادی کردند.

به گفته رسانه‌های عراقی مجازات عاملان قتل تظاهرات‌کنندگان در استان‌های مختلف، فراهم شدن فوری زمینه تأمین خدمات از جمله آب و برق و بهبود شرایط اقتصادی خواسته مشترک مطرح‌شده در تمامی این نشست‌ها بود.

عکس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها