کد خبر: 252185
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۷ ۰۶:۴۸:۰۰
| |

نخست‌وزیر عراق در دیدار با رئیس سابقش چه گفت؟

عادل عبدالمهدی در دیدار با سیدعمار حکیم که در سال‌های نه چندان دور رئیس او در مجلس اسلامی عراق بود آخرین تحولات صحنه سیاسی عراقی به‌ویژه چالش‌های تکمیل کابینه و اولویت‌های کنونی و آتی این صحنه را مورد بحث و بررسی قرار داد.

نخست‌وزیر عراق در دیدار با رئیس سابقش چه گفت؟
کد خبر: 252185
|
۱۳۹۷/۰۹/۲۷ ۰۶:۴۸:۰۰

اعتمادآنلاین| عادل عبدالمهدی، نخست‌وزیرعراق با حضور در دفتر جریان حکمت ملی با سیدعمار حکیم رهبر این جریان و رئیس ائتلاف اصلاح و سازندگی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، عادل عبدالمهدی در دیدار با حکیم که در سال‌های نه چندان دور رئیس او در مجلس اسلامی عراق بود آخرین تحولات صحنه سیاسی عراقی به‌ویژه چالش‌های تکمیل کابینه و اولویت‌های کنونی و آتی این صحنه را مورد بحث و بررسی قرار داد.

بر اساس گزارش مرکز اطلاع‌رسانی جریان حکمت عراق دو طرف بر لزوم تعیین تکلیف وزارتخانه‌های باقیمانده و انتخاب شخصیت‌های شایسته و پاک‌دست که قادر به تحقق آرمان‌ها و خواسته‌های ملت هستند، تاکید کردند.

سیدعمار حکیم در این دیدار از گروه‌های سیاسی خواست به مسئولیت ملی خود عمل کرده و برای ارتقای سطح خدمت‌رسانی و توسعه، منافع کشور را سرلوحه خود قرار دهند.

گفتنی است اختلاف بر سر شخصیت‌هایی که باید تصدی وزارتخانه‌های حاکمیتی همچون وزارت کشور و وزارت دفاع عراق را به عهده بگیرند باعث شده تا دولت عادل عبدالمهدی با چالش بزرگ تکمیل کابینه مواجه شود و تمامی راه‌حل‌ها برای این موضوع نیز تا این لحظه با شکست مواجه شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها