کد خبر: 254451
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۵ ۰۷:۱۵:۰۰
| |

ملکه انگلیس:

پیام صلح حضرت مسیح (ع) کهنه نمی‌شود

ملکه الیزابت دوم انگلیس هم‌زمان با میلاد حضرت مسیح (ع) تأکید کرد که پیام صلح و نیک‌خواهی آن حضرت برای جهانیان، هرگز کهنه نمی‌شود.

پیام صلح حضرت مسیح (ع) کهنه نمی‌شود
کد خبر: 254451
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۵ ۰۷:۱۵:۰۰

اعتمادآنلاین| ملکه انگلیس در پیام تبریک کریسمس خود که در رسانه‌های تصویری و شنیداری این کشور پخش شد، کفت: پیام حضرت مسیح (ع) محدود به پیروان این دین نیست و می‌تواند از سوی جهانیان موردتوجه قرار گیرد. وی اضافه کرد که اینک بیش از هرزمانی بایستی به این مهم توجه کرد.


ملکه الیزابت 92 ساله انگلیس که طبق اعلام خود 3 سال دیگر قدرت را به پرنس چارلز بزرگ‌ترین پسرش اعطا خواهد کرد، گفت: برخی از فرهنگ‌ها اعتقاد دارند که عمر طولانی حکمت به همراه می‌آورد و من هم دوست دارم چنین فکر کنم.


وی ادامه داد: شاید بخشی از حکمت این باشد که پارادوکس‌های ناراحت‌کننده زندگی انسان را درک کنم، چنانچه انسان به همان اندازه که گرایش به‌خوبی دارد از ظرفیت‌های شیطانی برخوردار است و حتی قدرت ایمان که الهام‌بخش سخاوتمندی و روح ایثارگری است، گاهی در دام قبیله گرایی گرفتار می‌شود.


ملکه الیزابت همچنین به کنایه اختلافات داخلی سیاسی در آستانه خروج از اتحادیه اروپا را مورداشاره قرارداد و گفت: حتی باوجود اختلافات عمیق، احترام به‌ طرف مقابل به‌ عنوان انسان اولین گام در راستای درک بهتر است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها