کد خبر: 282841
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۹ ۱۲:۲۵:۱۸
| |

دبیرکل حزب وحدت مسلمین پاکستان:

کمک به سیل‌زدگان ایران وظیفه شرعی مسلمانان پاکستان است

مجلس وحدت مسلمین پاکستان با راه‌اندازی ستادهای جمع‌آوری کمک برای مردم سیل‌زده ایران، کمک‌های مردمی را از سراسر این کشور جمع‌‌آوری می‌کند.

کمک به سیل‌زدگان ایران وظیفه شرعی مسلمانان پاکستان است
کد خبر: 282841
|
۱۳۹۸/۰۱/۱۹ ۱۲:۲۵:۱۸

اعتمادآنلاین| مجلس وحدت مسلمین پاکستان با راه‌اندازی ستادهای جمع‌آوری کمک برای مردم سیل‌زده ایران کمک‌های مردمی را از سراسر این کشور جمع‌‌آوری می‌کند.

علامه «راجا ناصر عباس جعفری» دبیر کل حزب وحدت مسلمین از پاکستانی‌ها داخل و خارج از کشور درخواست کرد که برای مردم سیل زده ایران کمک جمع‌آوری کنند.

وی افزود: رهبر و ملت ایران در گذشته به سیل زدگان پاکستان کمک زیادی کردند و اکنون وظیفه ما است که خدمات آن‌ها را جبران کنیم.

جعفری اظهار کرد: مردم مواد خوراکی خشک که قابلیت نگهداری برای مدت طولانی دارند و انواع چادر برای اسکان موقت را به دفاتر مجلس وحدت مسلمین برسانند تا برای سیل زدگان ایران ارسال کنیم.

دبیر کل حزب مجلس وحدت مسلمین در بیانیه‌ای اعلام کرد: کمک به مردم سیل‌زده ایران وظیفه شرعی مسلمانان پاکستان است بنابراین همه سعی کنند در این ثواب شریک شوند.

مردم شهرهای مختلف پاکستان با تشکیل صف‌های طولانی کمک‌های خود برای مردم سیل‌زده را به کمپ‌های مخصوص و دفاتر مجلس وحدت مسلمین همچنین سازمان دانشجویان امامیه تحویل می‌دهند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها