کد خبر: 307928
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۷ ۱۲:۴۲:۴۰
| |

طرح ترور مقام‌های اندونزی ناکام ماند

پلیس اندونزی اعلام کرد: شش تروریست را که تلاش می‌کردند برخی مقام‌های ارشد دولت جوکو ویدودو در «جاکارتا» پایتخت این کشور را ترور کنند، دستگیر کرده است.

طرح ترور مقام‌های اندونزی ناکام ماند
کد خبر: 307928
|
۱۳۹۸/۰۳/۰۷ ۱۲:۴۲:۴۰

اعتمادآنلاین| پلیس اندونزی اعلام کرد: شش تروریست را که تلاش می‌کردند برخی مقام‌های ارشد دولت جوکو ویدودو در «جاکارتا» پایتخت این کشور را ترور کنند، دستگیر کرده است. به گفته پلیس با این اقدام، توطئه ترور مسئولان دربحبوبه شورش های اخیر این کشور در پی اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری 2019، خنثی شد.

به گزارش رسانه‌های اندونزی، سه نفر از شش تروریست دستگیر شده زن هستند.

بر اساس گزارش جاکارتاپست، «ژنرال محمد اقبال» سخنگوی پلیس ملی اندونزی با ارائه گزارشی دراین زمینه به خبرنگاران گفت: دو نفر از این تروریست‌ها با نام‌های اختصاری «اچ‌کی و تی‌جی»، قرار بوده تا در ماه مارس سال جاری دو نفر از رهبران ملی این کشور و در ماه آوریل نیز دو نفر دیگر از مقام‌های ارشد دولت را هدف عملیات تروریستی خود قرا ردهند.

پلیس اندونزی جزئیات بیشتری در مورد مقام‌های اندونزیایی که در این توطئه قرار بوده هدف حملات تروریستی قرار گیرند، ارائه نکرده است.

دو تروریست برای عملیات خود بیش از 15 هزار دلار دریافت کرده بودند.

این سخنگوی پلیس گفت که تروریست‌ها قصد داشتند با توطئه برای انجام عملیات وسیع تروریستی، کشور را فلج کنند.

به گفته او تحقیقات در مورد طرح‌های احتمالی دیگر این تروریست‌ها درحال انجام است. پلیس اندونزی تصمیم دارد با کسب اطلاعات بیشتر از جنبه‌های مختلف این توطئه در اندونزی پرده بردارد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها