کد خبر: 316318
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۶ ۱۵:۴۲:۰۰
| |

رهبر جریان حکمت ملی عراق:

آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معنوی میلیون‌ها انسان در سرتاسر جهان است

سید عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق در دیدار با معاون وزیر امور خارجه آمریکا عنوان کرد: مقام رهبری جمهوری اسلامی ایران نه تنها رئیس یک دولت بزرگ بلکه رهبر معنوی میلیون ها انسان در سرتاسر جهان است و تحریم شخصیتی در این سطح توسط آمریکا موجب خدشه‌دار شدن عواطف مردمی شده است.

آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معنوی میلیون‌ها انسان در سرتاسر جهان است
کد خبر: 316318
|
۱۳۹۸/۰۴/۰۶ ۱۵:۴۲:۰۰

اعتمادآنلاین| سید عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی در دیدار «دیوید شینکر» معاون وزیر امور خارجه آمریکا در بغداد با وی تاکید کرد که منطق تحریم و محاصره اقتصادی و سیاسی ملت ها بی فایده است.

بر اساس بیانیه دو طرف در این دیدار درخصوص تازه‌ترین وضعیت سیاسی عراق و منطقه رایزنی کردند.

حکیم با اشاره به انتخاب خط مشی اپوزیسیون سیاسی توسط جریان حکمت ملی گفت که گزینه اپوزیسیون که جریان حکمت ملی آن را در پیش گرفته، حقی است که قانون اساسی آن را به رسمیت شناخته است.

وی با بیان اینکه انتخاب خط مشی اپوزیسیون به معنی هدف قرار دادن دولت نیست اضافه کرد که اپوزیسیون یکی از دو بازوی دموکراسی است که نظام سیاسی با وجود آن سامان گرفته و در سایه آن، عملکرد دولت مورد ارزیابی و روند امور، شکل درستی به خود می‌گیرد.

رهبر جریان حکمت ملی در ادامه ضمن دعوت از همگان برای آرام‌سازی اوضاع، از همه طرف‌ها خواست که مخالفت خود با جنگ را از طریق اقدامات عملی ملموس نشان دهند تا ملت‌های منطقه بتوانند از امکانات و منابع شان بهره مند شوند.

منبع:‌ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها