کد خبر: 357239
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ ۱۱:۳۰:۰۰
| |

جایگاه نماینده سازمان ملل و موتور سه‌چرخ در میدان التحریر

حضور نماینده سازمان ملل متحد در عراق در میان تظاهرات‌کنندگان میدان التحریر بغداد، شانس او را برای کسب جایزه صلح نوبل افزایش داده است.

جایگاه نماینده سازمان ملل و موتور سه‌چرخ در میدان التحریر
کد خبر: 357239
|
۱۳۹۸/۰۸/۱۳ ۱۱:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| حضور نماینده سازمان ملل متحد در عراق در میان تظاهرات‌کنندگان میدان التحریر بغداد، شانس او را برای کسب جایزه صلح نوبل افزایش داده است.

به گزارش اعتمادآنلاین، رسانه‌های عراقی به نقل از طارق حرب، کارشناس حقوقی معروف عراقی، خبر دادند: حضور نماینده دبیر کل سازمان ملل در عراق در میان تظاهرات‌کنندگان، در حالی که اکثر مسئولان عراقی جرات انجام این کار را نداشتند، جایگاه او را در بازار رقابت‌های جهانی بالاتر برده و شانس‌ او را برای دریافت جایزه صلح نوبل نیز افزایش داده است.

جنین پلاسخارت، نماینده دبیر کل سازمان ملل متحد در عراق، چند روز پیش با وجود ترافیک بسیار زیاد و قطع راه‌های منتهی به میدان التحریر با استفاده از موتور سه‌چرخ خود را به این میدان رساند و با شماری از معترضان به گفت‌وگو پرداخت.

به گفته این حقوقدان عراقی، علاوه بر این سیاستمدار بین‌المللی موتور سه‌چرخی که او را به این نقطه رساند نیز مورد توجه برخی از مجموعه‌داران قرار گرفته و پیشنهادهای قابل توجهی برای خرید آن مطرح شده است.

صاحب این وسیله نقلیه فعلاً حاضر به فروش آن نیست و منتظر بالاترین پیشنهاد است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها