کد خبر: 536316
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۶ ۱۸:۳۸:۰۹
| |

رئیس اتاق بازرگانی خبر داد:

دعوت از ۲۵ مهمان خارجی در بجنورد برای شرکت در نوروزگاه مشترک‌ ایران و قزاقستان

رئیس اتاق بازرگانی مرکز خراسان شمالی از دعوت ۲۵ مهمان خارجی برای شرکت در نوروزگاه مشترک ایران و قزاقستان خبر داد.

دعوت از ۲۵ مهمان خارجی در بجنورد برای شرکت در نوروزگاه مشترک‌ ایران و قزاقستان
کد خبر: 536316
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۶ ۱۸:۳۸:۰۹

سعید پورآبادی در جلسه شورای گفت و گوی بخش خصوصی با دولتی که ۱۶ بهمن ماه در محل استانداری برگزار شد، اظهارکرد: در خصوص سفر احتمالی رئیس جمهور ترکمنستان به ایران، از تهیه ۴۰ پیشنهاد برای ارائه به اتاق ایران خبر داد که به وزارت کشور نیز ارسال خواهد شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: فعالان بخش خصوصی کشور نقش مهمی حین و پس از انقلاب داشتند و در این دوران یار انقلاب بودند و برای اعتلای انقلاب تلاش کردند.

پورآبادی افزود: برای موفقیت در توسعه اقتصادی باید مسیر برای فعالیت بخش خصوصی به صورت واقعی باز شود.

وی با تاکید بر اینکه بسیاری از جلسات بدون رفع مشکلات به پایان می‌رسد، افزود: سال‌ها است جلساتی برای رفع مشکلات داریم در حالی که نباید مشکل وجود داشته باشد.

پورآبادی در ادامه به مشکلات بانکی اشاره کرد و گفت: هرچقدر تولید کننده کار می‌کند درآمدش برای بانک است و برای خود هیچ منفعتی ندارد.

دبیر شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی خراسان شمالی بیان کرد: مدیرعامل بانک مرکزی اعلام می‌کند پرداخت تسهیلات تسهیل شود اما در استان این موضوع اعمال نمی‌شود.

وی در ادامه در خصوص سفر احتمالی رئیس جمهور ترکمنستان به ایران، افزود: نشستی با استان‌های خراسان رضوی و جنوبی و گلستان داشتیم و در نهایت بیش از ۴۰ پیشنهاد برای ارائه به اتاق بازرگانی ایران ثبت شد که به وزارت کشور نیز ارسال می‌شود.

پورآبادی با اشاره به لزوم برگزاری نوروزگاه مشترک بین ایران و ترکمنستان در خراسان شمالی، گفت: این مراسم بنا است با دعوت ۲۵ مهمان خارجی در پنجم فروردین برگزار شود، هزینه‌ها برآورد شده که صنایع برای اجرای آن باید همکاری کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها