کد خبر: 543595
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۵ ۱۶:۵۹:۴۵
| |

سفیر آمریکا در انگلیس در دوران ریاست جمهوری ترامپ مشتری چلسی شد

سفیر ایالات متحده در انگلیس در دوران ریاست جمهوری «دونالد ترامپ» آمادگی خود را برای خرید باشگاه چلسی با پیشنهادی ۲ میلیارد پوندی ارائه کرد.

سفیر آمریکا در انگلیس در دوران ریاست جمهوری ترامپ مشتری چلسی شد
کد خبر: 543595
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۵ ۱۶:۵۹:۴۵

«وودی جانسون» که هم‌اکنون صاحب امتیاز تیم فوتبال آمریکایی نیویورک جتز در لیگ ملی فوتبال(NFL) است، یکی از متحدان نزدیک رییس جمهوری سابق آمریکا محسوب می‌شود.

به گزارش ایرنا، براساس گزارش نشریه سان، جانسون برای پیاده کردن برنامه خود جهت خریداری باشگاه چلسی مُصِر بوده قصد دارد تا پیش از ضرب‌الاجل روز جمعه توافق را نهایی کند.

هرچند پیشنهاد جانسون از پیشنهاد ۲.۷ میلیارد پوندی گروه رسانه‌ای سعودی کمتر است اما او باور دارد که به دلیل اتباطات نزدیکش با لندن، پیشنهاد او پذیرفته خواهد شد.

براساس اعلام نشریه سان به نقل از منبعی نزدیک به جانسون، چلسی می‌تواند با این میلیاردر به ثبات بلندمدت برسد.

رابرت وود(وودی) جانسون ۷۴ سال داشته و وارث شرک داروسازی جانسون‌وجانسون است. ثروت خانوادگی جانسون ۲۸ میلیارد پوند برآورد شده است.

Saudi Media مشتری دیگر باشگاه چلسی است که دوشنبه پیشنهاد خود را مطرح کرد.

بدنبال حمله روسیه به اوکراین و تحریم‌های اعمال شده بر «رومن آبراموویچ» مالک روس آبی‌های لندن، رسیدن به توافق فروش پیچیده شده است.

این بدان معنا است که دولت بریتانیا مسوولیت فروش باشگاه چلسی را عهده‌دار بوده و احتمالا با رقمی پایین‌تر از ارزش‌گذاری انجام شده توسط آبراموویچ (۳میلیارد پوند) این باشگاه را خواهد فروخت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها