کد خبر: 547996
|
۱۴۰۱/۰۱/۳۰ ۱۶:۲۷:۳۳
| |

وزیر دفاع روسیه:

آمریکا بدنبال ادامه جنگ تا مرگ آخرین اوکراینی است

وزیر دفاع روسیه می‌گوید آمریکا و متحدان آن بدنبال تداوم تامین تسلیحات برای اوکراین هستند و نیت آنها این است که تا آخرین اوکراینی در این جنگ کشته شود.

آمریکا بدنبال ادامه جنگ تا مرگ آخرین اوکراینی است
کد خبر: 547996
|
۱۴۰۱/۰۱/۳۰ ۱۶:۲۷:۳۳

سرگئی شویگو که در روزهای گذشته شایعاتی در خصوص برکناری و حمله قلبی شدید او در رسانه‌ها منتشر شده بود، در جمع فرماندهان ارتش روسیه گفت: تداوم عرضه تسلیحات از سوی آمریکا و متحدانش به اوکراین نشان دهنده قصد آنها برای جنگیدن تا کشته شدن آخرین اوکراینی است.

به گزارش ایرنا، از راشاتودی، روزنامه دیلی میل انگلیس امروز نوشت: بر اساس اعلام برخی منابع، سرگئی شویگو ۶۶ ساله اخیرا در ارتباط با جنگ اوکراین از سوی رهبری کرملین به حاشیه رانده شده است.

برخی دیگر نیز گفتند که او متحمل «یک حمله قلبی شدید» شده و یک مخالف سرشناس پوتین ادعا کرده که این حمله احتمالا دلیل طبیعی نداشته است. برخی گزارشهای دیگر نیز حاکی از آن بوده‌اند احتمالا پوتین به شویگو دستور داده به کارش از محل یک پناهگاه هسته‌ای در منطقه اورال ادامه دهد.

ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه روز ۲۴ فوریه (پنجم اسفندماه) دستور آغاز عملیات ویژه نظامی در اوکراین را صادر کرد و از آن زمان تاکنون درگیری و مذاکرات دو کشور منجر به برقراری آتش بس و توقف درگیری‌ها نشده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها