کد خبر: 614558
|
۱۴۰۲/۰۳/۰۴ ۱۸:۴۰:۰۲
| |

نگاه جدید یک روزنامه به نبرد اخیر غزه: صهیونیست‌ها ترسیدند اما نیروهای جهادی پیروز نبودند

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: اینکه موشک‌های شلیک شده از غزه توانستند در صهیونیست‌ها ترس ایجاد کنند یک امتیاز برای نیروهای جهادی فلسطین است ولی این امتیاز را باید در کنار از دست رفتن آنهمه فلسطینی، تخریب‌ها و به ویژه شهادت 6 تن از موثرترین فرماندهان و رهبران جهادی فلسطین قرار داد.

نگاه جدید یک روزنامه به نبرد اخیر غزه: صهیونیست‌ها ترسیدند اما نیروهای جهادی پیروز نبودند
کد خبر: 614558
|
۱۴۰۲/۰۳/۰۴ ۱۸:۴۰:۰۲

 روزنامه جمهوری اسلامی با اشاره به کشته شدن ده‌ها تن از مردم غزه و همچنین رهبران و فرماندهان جهاد اسلامی در اردیبهشت ماه امسال، آن را خسارت و ضایعه بزرگ برای فلسطین دانست.

به گزارش جمهوری اسلامی، روزهای دهه سوم اردیبهشت‌ ماه امسال برای مردم غزه و بطور کلی فلسطین، روزهای سخت و رنج‌آوری بودند. علاوه بر ویرانی‌های ناشی از حملات ددمنشانه ارتش رژیم صهیونیستی به غزه و علاوه بر شهادت ده‌ها نفر از مردم غزه، حداقل 6 تن از فرماندهان و رهبران جهاد اسلامی فلسطین در این حملات به شهادت رسیدند. این ضایعه بزرگ را باید یک خسارت برای ملت فلسطین به حساب آورد ولی در تبلیغات مربوط به این واقعه نه‌تنها این خسارت برجسته نشد، بلکه تلاش‌ها بر این بود که نبرد میان ارتش رژیم صهیونیستی و نیروهای جهادی فلسطین، نوعی پیروزی بزرگ برای ملت فلسطین و یک امتیاز برای آرمان فلسطین قلمداد شود.

این روزنامه در ادامه نوشت: اینکه موشک‌های شلیک شده از غزه توانستند در صهیونیست‌ها ترس ایجاد کنند و فرودگاه بن گوریون اسرائیل برای مدتی تعطیل شود و گنبد آهنین ضدموشکی رژیم صهیونیستی نتوانست بسیاری از موشک‌ها را رهگیری کند، یک امتیاز برای نیروهای جهادی فلسطین است ولی این امتیاز را باید در کنار از دست رفتن آنهمه فلسطینی، تخریب‌ها و به ویژه شهادت 6 تن از موثرترین فرماندهان و رهبران جهادی فلسطین قرار داد و نتیجه‌گیری کرد. اگر اینگونه به ماجرای نبرد اخیر نگاه شود، شاید نتیجه‌ای غیر از جشن‌ها و شادی‌هائی که بابت پذیرش آتش‌بس توسط رژیم صهیونیستی برگزار شد، بتوان گرفت به ویژه اگر به بعضی نکات مرتبط با این نبرد و پشت پرده آن توجه شود.

روزنامه جمهوری اسلامی تاکید کرد: اینکه ما افراد همیشه آماده‌ای را به جلوی دوربین تلویزیون بیاوریم و آنها از پیروزی مردم غزه در نبرد با صهیونیست‌ها سخن بگویند، آیا در واقعیت تغییری ایجاد می‌کند؟ کارشناس کسی است که بدون ملاحظات سیاسی و خواست این و آن، واقعیت‌ها را بگوید. آیا این کارشناسان در مورد نبرد اخیر غزه با توجه به خسران بزرگ از دست رفتن فرماندهان و رهبران جهادی فلسطین و بی‌احتیاطی‌هائی که از رزمندگان فلسطینی سر زده است ارزیابی درستی ارائه داده‌اند؟!

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها