کد خبر: 622657
|
۱۴۰۲/۰۴/۲۴ ۰۸:۱۵:۳۳
| |

قاتل فراری در درگیری با پلیس کشته شد

مرد مسلح یک‌ ماه قبل 2 نفر را کشته و فرار کرده بود تا اینکه در درگیری با پلیس جانش ا از دست داد.

قاتل فراری در درگیری با پلیس کشته شد
کد خبر: 622657
|
۱۴۰۲/۰۴/۲۴ ۰۸:۱۵:۳۳

مرد مسلحی که از یک ‌ماه قبل به اتهام قتل 2نفر تحت تعقیب قرار داشت، وقتی در محاصره مأموران قرار گرفت با آنها درگیر شد اما در نهایت با گلوله پلیس از پا درآمد.

به گزارش همشهری، این قاتل فراری که 44سال داشت روز ۲۳ خرداد‌ماه امسال در یکی از مناطق روستایی شهرستان کرمانشاه به‌دنبال اختلاف با اعضای خانواده‌ای که در همان روستا زندگی می‌کردند با آنها درگیر شد. او با استفاده از سلاح شکاری به‌سوی آنها تیراندازی کرد و در این حادثه ۲ مرد ۷۴ و ۴۵ساله به قتل رسیده و ۲ نفر دیگر نیز مجروح شدند.

عامل جنایت که فردی سابقه‌دار بود، بعد از جنایت فرار کرد و از همان زمان تلاش‌ها برای دستگیری‌اش آغاز شد. به‌روشنی معلوم نبود که او به کجا گریخته است، اما با ادامه بررسی‌ها مأموران مخفیگاه او را در خانه‌باغی واقع در یکی از مناطق روستایی استان کردستان شناسایی کردند. این خانه‌باغ در دامنه‌کوه قرار داشت و شواهد نشان می‌داد متهم تحت تعقیب به‌طور مخفیانه در آنجا زندگی می‌کند. در این حال 3 تیم از مأموران پلیس آگاهی با همراهی تیم‌هایی از مأموران انتظامی استان کردستان مخفیگاه متهم را محاصره کردند. پیش از آغاز عملیات متهم از حضور مأموران در آنجا باخبر شد و شروع به تیراندازی کرد. این درگیری مسلحانه حدود 10دقیقه ادامه پیدا کرد تا اینکه با هدف قرار دادن او از سوی مأموران تیراندازی به پایان رسید. مرد مسلح به شدت مجروح شده بود و به مرکز درمانی منتقل شد، اما در نهایت جانش را از دست داد.

سرهنگ علی کرمی، رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه در این‌باره گفت: در مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح گرم و ۳۵فشنگ کشف شد و با تشکیل پرونده قضایی بررسی‌ها در این‌باره ادامه دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها