کد خبر: 659962
|
۱۴۰۳/۰۲/۲۳ ۰۸:۲۵:۲۵
| |

نقشه زن جنایتکار برای کشتن شاهدان یک پرونده

زن ساکن فلوریدا برای از قتل 2شاهد که باعث زندانی شدن پسرش شده بودند، نقشه خونینی را طراحی کرد.

نقشه زن جنایتکار برای کشتن شاهدان یک پرونده
کد خبر: 659962
|
۱۴۰۳/۰۲/۲۳ ۰۸:۲۵:۲۵

زن جوان برای از بین بردن 2شاهد که باعث زندانی شدن پسرش شده بودند نقشه جنایت کشید، اما دستش رو شد.

به گزارش همشهری، به نقل از ای‌بی‌سی نیوز، شامگاه 18ژوئن سال 2022میلادی، پلیس فلوریدا در جریان یک نزاع مرگبار در خانه‌ای درغرب شهر پالم بیچ قرار گرفت.

با حضور مأموران در محل معلوم شد که در آنجا جشن تولد برپا بوده، اما در اواسط جشن چند نفر از مهمانان با هم درگیر شدند و در این میان جوانی 19ساله با ضربه چاقوی نوجوان 14ساله‌ای به نام مانوئل کاردونا به قتل رسید.

در محل جنایت 2شاهد حضور داشتند که مدعی بودند مانوئل 14ساله قاتل است و به این ترتیب متهم دستگیر شد. او در ادامه در دادگاه محاکمه و به تحمل 15سال زندان محکوم شد و مادر مانوئل وقتی فهمید که پسرش تنها به‌دلیل شهادت 2شاهد محکوم شده است، نقشه هولناکی کشید. او تصمیم گرفت با اجیر کردن یک قاتل هر دو شاهد را به قتل برساند و به این ترتیب شروع به جست‌وجو کرد. یکی از افرادی که جوزفینا  (  مادر قاتل) نقشه‌اش را برایش بازگو کرده و از وی برای یافتن قاتل اجاره‌ای کمک خواسته بود، تصمیم گرفت این موضوع را به پلیس لو دهد.

او با پلیس تماس گرفت و آنها را در جریان نقشه جوزفینا قرار داد. وی به پلیس گفت که زنی به نام ماریا به‌دنبال یک قاتل اجاره‌ای است. او عکس و شماره تلفن ماریا را به کارآگاهان داد که بعدا مشخص شد ماریا، همان جوزفیناست.

18آوریل، یکی از کارآگاهان پلیس به‌عنوان قاتل اجاره‌ای با دستمزد 8هزار دلاری با این زن قرار گذاشت. جوزفینا در این قرار 2هزار دلار به مأمور مخفی پرداخت کرد و قول داد که بقیه پول را پس از انجام ماموریت پرداخت خواهد کرد. به این ترتیب با مدارکی که پلیس علیه این زن به‌دست آورد، او دوشنبه هفته گذشته توسط مأموران دستگیر شد و اکنون قرار است به‌زودی به اتهام شروع به قتل محاکمه شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها