کد خبر: 660147
|
۱۴۰۳/۰۲/۲۴ ۱۲:۰۹:۳۶
| |

دستگیری سارقان موبایل 20 شهروند در تهرانسر

سارقان حرفه‌ای موبایل در عملیات تعقیب و گریز پلیسی دستگیر شدند و به جرم خود اعتراف کردند.

دستگیری سارقان موبایل 20 شهروند در تهرانسر
کد خبر: 660147
|
۱۴۰۳/۰۲/۲۴ ۱۲:۰۹:۳۶

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری 2 سارق موبایل‌قاپ خبر داد و گفت: متهمان به 20 فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش اعتمادآنلاین، سرهنگ محمدرضا موسوی گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان به کلانتری 150 تهرانسر مبنی بر سرقت تلفن همراه خود توسط 2 سارق موتورسوار، دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: ماموران پلیس با بررسی فیلم‌های ضبط شده توسط دوربین‌های مداربسته در محل سرقت موفق به شناسایی مشخصات ظاهری دو نفر سارق شدند و  با قرار دادن تصاویر سارقان در اختیار واحدهای گشت خودرویی و موتورسوار موفق به شناسایی هر دو متهم  که با موتور سیکلت درحال تردد و زاغ‌زنی در بلوار لاله تهرانسر بودند، شدند.

وی عنوان کرد: ماموران به صورت نامحسوس متهمان را زیر نظر گرفتند.  سارقان با مشاهده  پلیس به سرعت از محل فرار کردند؛ اما ماموران موفق شدند در یک عملیات تعقیب و گریز و ایجاد طرح مهار موتورسیکلت را متوقف و راکب موتورسیکلت دستگیر کنند.

این مقام انتظامی به متواری شدن ترک‌نشین به صورت پیاده  اشاره کرد و گفت: متهم که برای مخفی شدن به داخل اتوبوس رفته و خود را بین مسافران پنهان کرده بود، با درایت ماموران شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر شد و به کلانتری تهرانسر انتقال یافت.

وی  اشاره کرد: در بازرسی از متهمان  یک قبضه سلاح سرد و یک عدد اسپری اشک‌آور و تعدای کلید و سوئیچ موتورسیکلت، دو دستگاه تلفن همراه مسروقه که به تازگی سرقت کرده بودند، کشف شد.

 سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری  تهران ابراز داشت: متهمان 30 و 34 ساله به 20 فقره سرقت تلفن همراه اعتراف کردند و  تلاش برای شناسایی مالباختگان آغاز شده است.

سرهنگ موسوی توصیه کرد: سارقان در پیاده‌روها و معابر شلوغ، افرادی را که در حال مکالمه با تلفن همراه خود هستند تحت نظر دارند و در یک زمان مناسب اقدام به سرقت تلفن آنها می‌کنند، لذا شهروندان تا حد امکان از استفاده از تلفن همراه در معابر شلوغ و پرتردد پرهیز کنند و نسبت به اطراف خود هوشیار باشند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها