کد خبر: 660382
|
۱۴۰۳/۰۲/۲۶ ۲۳:۳۰:۳۱
| |

نزاع مرگبار در باغ پرندگان چگونه رخ داد؟

متهمان قتل در باغ پرندگان دستگیر شده‌اند و تحقیقات برای مشخص شدن قاتل اصلی آغاز شده است.

نزاع مرگبار در باغ پرندگان چگونه رخ داد؟
کد خبر: 660382
|
۱۴۰۳/۰۲/۲۶ ۲۳:۳۰:۳۱

چند جوان که برای تفریح به باغ پرندگان رفته بودند، درگیری خونینی  را رقم زدند و کارشان به دادسرای جنایی و دادسرای اطفال کشید.

به گزارش سایت جنایی، در ساعات پایانی دیشب ماموران حراست باغ پرندگان تهران موضوع درگیری خونین در این پارک تفریحی را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کردند و به این ترتیب نزدیک‌ترین واحد گشت کلانتری به محل اعزام شدند.

در بررسی اولیه مشخص شد جوان مجروح جان خود را از دست داده است. به این ترتیب& صادق صنعتگر بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی که در زمان وقوع این قتل مسئولیت کشیک قتل پایتخت را برعهده داشت حدود ساعت هشت ونیم شب در جریان موضوع قرار گرفت.

بازپرس جنایی پس از صدور دستورات لازم راهی محل شد تا تحقیقات جنایی را تحت نظر بگیرد. این در حالی بود که ماموران کلانتری که در بوستان پرندگان حضور داشتند، در بررسی اولیه و بررسی اظهارات شاهدان پی بردند درگیری بین دو گروه از جوانان که برای تفریح به آنجا رفته بودند، رخ داده است.

شاهدان گفتند یک گروه پنج یا شش‌نفره با یک گروه سه‌نفره درگیر شدند و دلیل شروع درگیری هم این بود که یکی از آن سه نفر به یکی از افراد گروه دیگر پس‌گردنی زده بود. به همین دلیل، دو گروه با هم درگیر شدند و در نهایت فردی که پس‌گردنی زده بود با چاقو مجروح شد. جوان مجروح نیز قبل از رسیدن امدادگران اورژانس جان خود را از دست داد.

بررسی‌های بعدی و بازبینی دوربین‌های مداربسته حکایت از آن داشت که افرادی که او را مجروح کرده بودند پس از درگیری خونین سوار یک خودرو پرشیا شده‌ و از صحنه درگیری گریخته‌اند.

بازپرس جنایی دستور توقیف خودرو را صادر کرد و در نهایت متهمان فراری در حالی که خیلی از باغ پرندگان دور نشده بودند، دستگیر شدند.

متهمان، صبح امروز برای تحقیقات اولیه به دادسرای جنایی برده شدند و پس از آن پرونده دو نفر از آنها که کمتر از ۱۸ سال داشتند، برای ادامه رسیدگی به دادسرای اطفال ارجاع شد. 

در حال حاضر جسد قربانی به پزشکی قانونی انتقال یافته تا معاینات لازم انجام شود. پرونده دو نفر در دادسرای اطفال رسیدگی می‌شود و سه نفر دیگر نیز با قرار بازداشت موقت در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی قرار دارد تا ضارب و متهم به قتل اصلی شناسایی شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها