کد خبر: 161253
|
۱۳۹۶/۱۲/۱۱ ۰۹:۳۱:۰۰
| |

معاون سیاسی وزیر کشور:

امنیت و آرامش در آذربایجان‌ شرقی حاکم است

معاون سیاسی وزیر کشور: امنیت و آرامش در آذربایجان‌ شرقی حاکم است و گروه های مختلف بدون هیچ گونه تنشی در کنار یکدیگر فعالیت می‌کنند

امنیت و آرامش در آذربایجان‌ شرقی حاکم است
کد خبر: 161253
|
۱۳۹۶/۱۲/۱۱ ۰۹:۳۱:۰۰

اعتمادآنلاین| اسماعیل جبارزاده در همایش ماشین‌سازان و قطعه سازان خودروی تبریز 2018، با بیان این‌که صنعت خودرو در سند تدبیر و توسعه آذربایجان‌ شرقی به عنوان یکی از محور های توسعه استان تعریف شده است، اضهار کرد: باید در جهت تحقق این بند از برنامه توسعه استان، حمایت‌های لازم انجام شود.

وی اضافه کرد: همچنین یکی دیگر از برنامه‌های سند تدبیر و توسعه استان، ارتقای تکنولوژی خطوط تولید خودرو است؛ امید است این امر نیز در استان محقق شود.

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان این‌که بدون اتصال به بازارهای جهانی، نمی‌توان علم صنایع را به روز نگه داشت، گفت: برای سرپا ماندن صنایع باید در راستای اتصال به بازارهای جهانی گام برداشت.

جبارزاده عنوان کرد: یکی از ضعف‌های موجود در واحدهای صنعتی آذربایجان شرقی، باور نکردن به انجام کارهای گروهی است؛ لازمه تحقق این کار تشویق شرکت‌های بزرگ برای انجام کارهای گروهی است؛ به طوری‌که اگر این شرکت‌ها بتوانند درکنارهم فعالیت کرده و هلدینگ‌ها را تشکیل دهند.

وی خاطرنشان کرد: این‌که امنیت و آرامش در آذربایجان‌ شرقی حاکم است و گروه های مختلف بدون هیچ گونه تنشی در کنار یکدیگر فعالیت می‌کنند افتخار بزرگی است و بنده افتخار می‌کنم که یک آذربایجانی هستم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها