کد خبر: 187796
|
۱۳۹۷/۰۲/۱۵ ۱۵:۱۱:۰۰
| |

نشست مشترک کمیسیون شوراها با اعضای شورای نگهبان برای بررسی قوانین انتخاباتی

کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در جلسات این هفته ضمن بررسی لایحه قانون مبارزه با پولشویی، نشست مشترک با اعضای شورای نگهبان به منظور تبادل‌نظر درخصوص قوانین و مقررات انتخابات و رویکردهای اصلاحی آنها خواهد داشت.

نشست مشترک کمیسیون شوراها با اعضای شورای نگهبان برای بررسی قوانین انتخاباتی
کد خبر: 187796
|
۱۳۹۷/۰۲/۱۵ ۱۵:۱۱:۰۰

اعتمادآنلاین| ادامه بررسی کلیات طرح مدیریت جامع شهری و رأی‌گیری به منظور گزینش رویکرد کلان طرح با توجه به گزارش کارگروه، بررسی لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی، ادامه بررسی لایحه کمک به ساماندهی پسماندهای عادی با اولویت استان‌های ساحلی و کلانشهرها با مشارکت بخش غیردولتی و بررسی طرح ساماندهی معابر مرزی کشور (معابر کوله‌بری و ته لنجی ) در دستور کار روز یکشنبه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

در ادامه جلسات هفتگی این کمیسیون، بررسی طرح‌های اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آنها، اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آنها و افزایش حوزه‌های انتخابیه و تعداد نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز سه‌شنبه در این کمیسیون بررسی می‌شود.

همچنین در روز سه‌شنبه بررسی کلیات طرح اصلاح قانون تعیین محدوده حوزه‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی و نشست مشترک با اعضای شورای نگهبان به منظور تبادل‌نظر درخصوص قوانین و مقررات انتخابات و رویکردهای اصلاحی آنها در دستور کار کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور قرار دارد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها