کد خبر: 189266
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۵ ۱۴:۲۹:۰۰
| |

حضرتی در گفت‌و‌گو با اعتمادآنلاین خبرداد:

تلاش فراکسیون ولایی برای معرفی مستقل اعضای هیات رئیسه مجلس/ در هیات رئیسه مجلس تغییرات وسیع لازم نیست

یک عضو فراکسیون امید معتقد است که در هیات رئیسه مجلس تغییرات وسیع لازم نیست. باید انباشت تجربه داشته باشیم و هیات رئیسه فعلی با تغییرات مختصری می تواند به کار خود ادامه دهد.

تلاش فراکسیون ولایی برای معرفی مستقل اعضای هیات رئیسه مجلس/ در هیات رئیسه مجلس تغییرات وسیع لازم نیست
کد خبر: 189266
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۵ ۱۴:۲۹:۰۰

اعتمادآنلاین| الیاس حضرتی نماینده تهران و عضو فراکسیون امید در گفت‌و‌گو با خبرنگار اعتمادآنلاین ، با اشاره به انتخابات هیات رئیسه مجلس، گفت: فراکسیون ولایی تصمیم دارد که برای هیأت رئیسه مجلس در همه رده‌ها از رییس گرفته تا دبیران کاندیدا داشته باشد.

وی تاکید کرد: احتمالا آقای حاجی بابایی یا آقای دهقان نماینده مشهد کاندیدای ریاست مجلس می شوند.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: فراکسیون ولایی برای نواب رئیس هم تلاش‌هایی را آغاز کرده است. آنها می خواهند برای تمام رده‌ها به صورت مستقل کاندیدا داشته باشند. البته این نظر اولیه آنها است و ممکن است با سایر جناح‌ها و ائتلاف‌های دیگر مذاکره کنند.

حضرتی در خصوص اقدامات فراکسیون امید برای انتخابات هیات رئیسه مجلس، گفت: فراکسیون امید امروز مباحث کلی را در خصوص انتخابات هیات رئیسه مجلس مطرح کرد اما هنوز راجع به مصادیق صحبت نکرده‌ایم.

او تاکید کرد: در هیات رئیسه مجلس تغییرات وسیع لازم نیست. باید انباشت تجربه داشته باشیم و هیات رئیسه فعلی با تغییرات مختصری می تواند به کار خود ادامه دهد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها