کد خبر: 221879
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۴ ۱۳:۳۶:۰۰
| |

حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رییس‌جمهوری

ترمیم کابینه در فضای آرام انجام می‌شود

حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رییس‌جمهوری با اشاره به آغاز برخی تغییر و تحولات در دولت گفت: ترمیم کابینه در فضایی آرام با نظر شخص رییس‌جمهوری و با احترام به افکارعمومی انجام می‌شود.

ترمیم کابینه در فضای آرام انجام می‌شود
کد خبر: 221879
|
۱۳۹۷/۰۵/۰۴ ۱۳:۳۶:۰۰

اعتمادآنلاین| حسینعلی امیری درباره نحوه اعمال تغییرات در ساختار هیات‌دولت بیان کرد: ترمیم کابینه موضوعی است که رییس جمهوری باید زمان و موقعیت آن را تشخیص دهد که چه افرادی با چه ویژگی هایی می توانند در کابینه خدمت کنند.


وی یادآور شد: دولت دوازدهم با توجه به شرایط تاریخی خود تشکیل شد و اکنون با گذشت حدود یازده ماه از شکل گیری کابینه و نیز جنگ اقتصادی آمریکا و صهیونیستها، کشور وارد شرایط جدیدی شده است.


معاون پارلمانی رییس‌جمهوری تاکید کرد: رییس جمهوری برای خواسته ها و افکار عمومی احترام قایل است و تغییر رییس بانک مرکزی در همین راستا بوده است.


امیری تصریح کرد: اگر تشخیص رییس جمهوری بر این باشد که در شرایط جدید، تغییری نیاز باشد این مهم به اقتضای زمان انجام می شود.


معاون پارلمانی رییس جمهوری در خصوص پاسخ به سخنان سران آمریکا خاطرنشان کرد: علاوه بر پاسخگویی شفاهی و رسانه ای، داشتن برنامه عملی برای مقابله با این تهدیدها مهم است که این برنامه با هدایت رهبری و همکاری قوا و نقش تعیین کننده مردم در حمایت از نظام، اجرایی می شود.


وی ادامه داد: این برنامه با توجه به مقتضای شرایط تهیه شده که بخشی از آن اعلامی و بخشی هم اعمالی است تا ایران پیروز جنگ اقتصادی با آمریکا باشد.
معاون پارلمانی رییس جمهوری برای حضور در نشست شورای اداری و افتتاح یک مجتمع خدماتی و گردشگری در گرمسار امروز به استان سمنان سفر کرده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها