کد خبر: 226086
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۲ ۱۷:۱۶:۰۰
| |

سید حسین حسینی شاهرودی نماینده مجلس:

مدیریت جدید بانک مرکزی تقویت پول ملی را دستور کار قرار دهد/ کنترل فضای روانی لازمه مهار التهابات ارزی

نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی،گفت:تقویت پول ملی باید در دستور کار مدیریت جدید بانک مرکزی قرار بگیرد.

مدیریت جدید بانک مرکزی تقویت پول ملی را دستور کار قرار دهد/ کنترل فضای روانی لازمه مهار التهابات ارزی
کد خبر: 226086
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۲ ۱۷:۱۶:۰۰

اعتمادآنلاین| سید حسن حسینی شاهرودی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت جلوگیری از کاهش ارزش پول ملی گفت:بعد از اینکه ترامپ در آمریکا رئیس جمهور شد بسیاری از کارشناسان اقتصادی کشور،احتمال خروج آمریکا از برجام را پیش بینی کردند و هشدار دادند باید تدابیری اتخاد شود تا فضای روانی اقتصاد ایران تحت تاثیر قرار نگیرد.

نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، ادامه داد:کاهش ارزش پول ملی در چند ماه گذشته تنها ناشی از مولفه های اقتصادی نیست و بخشی از موضوع ناشی از ایجاد فضای روانی بوده چرا که در حوزه های مختلف اقتصاد مانند صادرات اتفاق خاصی در ماه های گذشته نیافتاده است.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی افزود:تیم اقتصادی در ماه های گذشته اعلام کرد در نرخ ارز و سکه طلا حباب وجود دارد اما مدیریت اقتصادی جدی برای از بین رفتن حباب قیمتی وجود نداشته است.

حسینی شاهرودی در ادامه گفت و گوی خود با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت تصریح کرد:تیم اقتصادی دولت به جای سیاست دستوری باید با درایت و ابزار اقتصادی بازار ارز را ساماندهی کند.باید متقاضیان و عرضه کنندگان ارز باید بتوانند بصورت شفاف در بازار ثانویه ارز معاملات خود را انجام دهند.


نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد:در هر صورت تقویت پول ملی باید در دستور کار مدیریت جدید بانک مرکزی قرار بگیرد و اعتماد اقتصادی مردم برای سرمایه گذاری تقویت شود.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها