کد خبر: 226457
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۴ ۱۱:۲۷:۰۰
| |

پیام سردار غیب‌پرور در آستانه سالروز بازگشت آزادگان به کشور

صبر و استقامت شما آزادگان به اسلام آبرو بخشید

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی به مناسبت سالروز ورود آزادگان به کشور اعلام کرد: فرزندان باغیرت ایرانی افق مطمئن و روشن آینده را ترسیم می‌کنند.

صبر و استقامت شما آزادگان به اسلام آبرو بخشید
کد خبر: 226457
|
۱۳۹۷/۰۵/۲۴ ۱۱:۲۷:۰۰

اعتمادآنلاین| سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در آستانه سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

صبر و استقامت شما (آزادگان)، به اسلام آبرو بخشید. خانواده‏‌هاى شما با صبر خود اسلام را روسفید کردند و به نظام و جمهورى اسلامى آبرو دادند. (مقام معظم رهبری)

26 مرداد ماه سالروز بازگشت غیور مردانی است که با تمسک به ریسمان الهی و صبر انقلابی در برابر توطئه و شکنجه‌های رژیم بعثی، ایران اسلامی را در جهان سربلند کرده و با آبرو به آغوش گرم میهن عزیز بازگشتند.

غیرت، ایستادگی، صبر، ایمان و تقوای شما فرزندان رشید اسلام در طول سال‌های سخت اسارت همواره اردوگاه اسارت را به محلی برای تربیت اسلامی و انقلابی تبدیل کرد.

در کنار مشقت‌های فراوانی که آزادگان عزیز متحمل شدند صبر و بردباری بی‌نظیر مادران، پدران، همسران و خانواده آنها ستودنی بود، چرا که اگر ایستادگی خانواده‌ها نبود شاید تحمل رنج اسارت بر آزادگان عزیز سخت‌تر می‌شد.

امروز فرزندان با غیرت جمهوری اسلامی ایران نیز با تأسی و الگو برداری از ایستادگی و رشادت‌های آزادگان عزیز در حال رقم زدن برگ زرین دیگری در دفتر مقاومت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و افق مطمئن و روشن آینده را ترسیم می­‌کنند.

اینجانب با تبریک این روز به یاد ماندنی به همه آزادگان سرافراز وطن، از خدواند متعال توفیق در جهت خدمت بیشتر به نظام اسلامی و نیکویی و خیر را برای آنها و خانواده‌های گرانقدرشان خواستارم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها