کد خبر: 229107
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۶ ۱۴:۳۹:۰۰
| |

مشاور امور بانوان و خانواده وزارت کشور مطرح کرد:

افزایش 90 درصدی انتصاب مدیران زن در وزارت کشور

مشاور امور بانوان و خانواده وزارت کشور، با اشاره به میزان به کارگیری زنان در وزارت کشور گفت: با توجه به فعالیت حدود 330 مدیر زن در سطوح مختلف حوزه‌‌های تابعه وزارت کشور در دولت یازدهم و دوازدهم، این میزان حکایت از رشد 90 درصدی انتصاب مدیران زن در دولت دوازدهم ذیل این وزارتخانه دارد.

افزایش 90 درصدی انتصاب مدیران زن در وزارت کشور
کد خبر: 229107
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۶ ۱۴:۳۹:۰۰

اعتمادآنلاین| فریبا نظری پورکیایی، مشاور امور بانوان و خانواده وزارت کشور بیان کرد: بر اساس گزارش ها و آمارها، حضور بانوان در پست های مدیریتی در سطح وزارتخانه، استانداری ها، فرمانداری ها، بخشداری ها و دهیاری ها در دولت دوازدهم افزایش کمی داشته است.


وی ادامه داد: وزارت کشور با اجرای الگوی واگذاری بیش از 30 درصد پست های مدیریتی به بانوان، در این عرصه پیشتاز است، تنها در یک ساله دولت دوازدهم حدود 210 مدیر زن در رده‌ های مدیرکل، معاون مدیرکل، معاون استاندار، فرماندار، معاون فرماندار، بخشدار و روسای ادارات، در سطوح این وزارتخانه منصوب شده اند.


نظری پورکیایی افزود: از سوی دیگر 2 هزار و 490 دهیار زن در استان ‌ها مشغول به خدمت هستند که از این میزان، 323 نفر در یک ساله اخیر دولت دوازدهم منصوب شده اند.


مشاور امور زنان و خانواده وزارت کشور ابراز امیدواری کرد با اهتمام وزیر کشور و استانداران پر تلاش، تا پایان دولت دوازدهم، تعداد مدیران زن در رده ‌های مختلف افزایش یابد و با تعامل و رایزنی‌ های انجام شده با استانداران برخی استان ها، به زودی شاهد انتصاب معاونان استانداران و فرمانداران از میان زنان توانمند و شایسته باشیم.


نیمی از جمعیت 80 میلیونی ایران را زنان تشکیل می دهند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها