کد خبر: 230705
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۴ ۱۴:۱۳:۰۰
| |

مخالفان رد طرح دوفوریتی تامین کالاهای اساسی

طرح تامین کالاهای اساسی ناظر بر توزیع کالا است/ طرح فشارهای اقتصادی بر مردم را کاهش می‌دهد

مخالفان رد طرح تامین کالاهای اساسی تاکید کردند: در شرایط فعلی اقتصادی مجلس باید فکری در تامین کالاهای اساسی مردم داشته باشد.

طرح تامین کالاهای اساسی ناظر بر توزیع کالا است/ طرح فشارهای اقتصادی بر مردم را کاهش می‌دهد
کد خبر: 230705
|
۱۳۹۷/۰۶/۱۴ ۱۴:۱۳:۰۰

اعتمادآنلاین| سید تقی کبیری در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 14 شهریورماه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با رد طرح تامین کالاهای اساسی، گفت: یکی از طرح هایی که در طول 4 ماه گذشته متناسب با نیازهای جامعه تدوین و مطرح شد طرح تامین کالاهای اساسی است که دو فوریت آن با رأی بالایی در صحن به تصویب رسید.

وی تاکید کرد: در حال حاضر مردم مشکلات متعدد اقتصادی و معیشتی داشته و روز به روز به دلیل سوءمدیریت ها فشار بر اقشار مردم افزایش پیدا می کند، طرح تامین کالاهای اساسی فشارهای اقتصادی بر مردم را کاهش داده و این طرح ناظر بر توزیع کالا میان مردم است.

در ادامه جبار کوچکی نژاد نیز به عنوان مخالف رد طرح گفت: در حال حاضر مردم در جنگ اقتصادی با دشمن بوده و وظیفه مجلس در این باره تعیین تکلیف مشکلات اقتصادی است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: محرومین برای تامین کالاهای اساسی نگرانی داشته و یکی از طرح های قابل قبول برای رفع مشکلات اقتصادی مردم این طرح که ناظر بر توزیع کالا است می باشد.

گفتنی است حمیده زرآبادی نیز به عنوان مخالف رد طرح گفت: اقشار کم درآمد و ثابت درآمد مانند کارگران و معلمین آسیب پذیر بوده و متاسفانه دولت برنامه ای برای تامین کالاهای اساسی آن ها ندارد بنابراین مجلس باید در این زمینه ورود کند.

وی تاکید کرد: در طی ماه های گذشته نمایندگان صحبت های بسیاری در خصوص نوسانات نرخ ارز، خودرو، مسکن و سکه داشتند اما در خصوص کالاهای اساسی صحبتی انجام نشده و شرایط توزیع کالا در جامعه قابل قبول نبوده و مدیریت ها ناکارآمد است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: طرح تامین کالاهای اساسی می تواند مشکلات بسیاری را در شرایط فعلی اقتصادی از دوش مردم بردارد.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها