کد خبر: 233830
|
۱۳۹۷/۰۶/۳۱ ۱۳:۲۲:۰۰
| |

جلال میرزایی نماینده مجلس:

اقدام الاحوازیه جبران شکست سیاست‌های ائتلاف عربستان، اسرائیل و آمریکا بود

عضو فراکسیون امید مجلس اهداف گروه تروریستی الاحوازیه در حادثه تروریستی رخداده در رژه نیروهای مسلح اهواز را تشریح کرد.

اقدام الاحوازیه جبران شکست سیاست‌های ائتلاف عربستان، اسرائیل و آمریکا بود
کد خبر: 233830
|
۱۳۹۷/۰۶/۳۱ ۱۳:۲۲:۰۰

اعتمادآنلاین| جلال میرزایی در خصوص اهداف حادثه تروریستی رخداده در رژه نیروهای مسلح اهواز توسط گروه تروریستی الاحوازیه، گفت: این اقدام در راستای ناامن سازی ایران صورت گرفته و می توان اذعان کرد این اقدامات سفارشی برای تحت فشار گذاشتن جمهوری اسلامی در شرایط کنونی است.

برخی کشورهای منطقه بدنبال ایجاد ناامنی در ایران هستند

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه به نظر می رسد برخی از کشورهای عربی همسایه مانند عربستان در تلاش هستند ایران را ناامن کنند و اقدام تروریستی امروز در اهواز یکی از گام های آنان محسوب می شود، اظهارکرد: در این بین نباید فراموش کرد که گروه تروریستی الاحوازیه همواره تحت حمایت سرویس های اطلاعاتی و امنیتی کشورهای غربی و حتی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس بوده است.

اقدام گروه تجزیه طلب الاحوازیه سبب تحکیم و یکپارچگی ایران می شود تا تفرقه

وی با اشاره به اینکه گروه های تروریستی به خوبی می دانند که اقداماتشان آنقدر ناچیز و کوچک محسوب می شود که نمی توانند آن را برجسته کنند، ادامه داد: بر این اساس گروه تکفیری الاحوازیه زمان برگزاری رژه نیروهای مسلح همزمان با آغاز دفاع مقدس در اهواز را انتخاب کرد تا بتواند از اهمیت رسانه ای چنین روزی بهره ببرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به انتخاب شهر اهواز برای اقدام تروریستی، افزود: شاید بتوان گفت که خوزستان دارای قومیت های مختلف است و این امر می تواند بهانه خوبی برای تجزیه طلبی در این استان محسوب شود اما همواره چنین اقداماتی نتیجه بالعکس داشته و سبب شده سراسر ایران یکپارچه در راستای مقابله با تروریست و استکبار جهانی ایستادگی کند.

رییس جمهور در سفر نیویورک به دنیا اعلام کند ایران قربانی تروریست است

میرزایی اظهار کرد: رییس جمهور کشورمان می تواند در جلسه مجمع عمومی سازمان ملل در خصوص اقدامات تروریستی رخ داده در کشورمان نکاتی را مطرح کند و به دنیا اعلام کند که ایران همواره قربانی تروریست هایی است که از سوی برخی کشورهای غربی حمایت می شوند.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروزه ایران اسلامی و محور مقاومت در راس قدرت منطقه قرار دارند، خاطرنشان کرد: این مهم در حالیست که سیاست های ائتلاف عربستان، اسرائیل و ایالات متحده آمریکا در منطقه با شکست مواجه شده است از این رو دشمنان کشورمان تلاش می کنند با اقدامات تروریستی به دنیان نشان دهند که ایران ناامن است و شکست هایشان را جبران کنند.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها