کد خبر: 238583
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۷ ۱۲:۰۰:۰۰
| |

ابوالقاسم رئوفیان دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

اصولگرایان در دیدار با رئیس‌جمهور راهکارهای عملیاتی پیشنهاد دهند/ امروز جامعه نیازمند داروست نه شناخت دردها/ بیان مشکلات در وضعیت کنونی صرفاً نمایشی و تبلیغاتی است

دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین گفت: اکنون باید از اصلاح‌طلبان سوال پرسید که در این دیدار چه پیشنهادی که بتواند گرهی از مشکلات به خصوص اقتصادی باز کند، ارائه دادید؟ و از آقای رئیس‌جمهور هم باید پرسید این جلسه چه دستاوردی برای شما داشت؟

اصولگرایان در دیدار با رئیس‌جمهور راهکارهای عملیاتی پیشنهاد دهند/ امروز جامعه نیازمند داروست نه شناخت دردها/ بیان مشکلات در وضعیت کنونی صرفاً نمایشی و تبلیغاتی است
کد خبر: 238583
|
۱۳۹۷/۰۷/۲۷ ۱۲:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| حسن روحانی در آغاز ششمین سال ریاست جمهوری خود عزم کرده است که با جناح‌های سیاسی داخل کشور جلسه‌ همفکری برگزار کند و اکنون بعد از دیداری که با اصلاح‌طلبان داشت حالا قصد دارد که با اصولگرایان هم جلسه‌ای داشته باشد. خروجی دیدار با اصلاح‌طلبان برای افکار عمومی نکته خاصی نداشت و بیشتر نمایشی جلوه کرد حال باید دید که دیدار او با اصولگرایان چگونه خواهد بود.

در این زمینه ابوالقاسم رئوفیان دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین معتقد است اگر در این جلسه صرفاً به بیان مشکلات جاری کشور پرداخته شود، صرفاً نمایشی خواهد بود.

ابوالقاسم رئوفیان در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» درباره دیدار رئیس‌جمهور با اصلاح‌طلبان و اصولگرایان گفت: باید دید هدف از این دیدارها چیست. اگر قرار است مشکلات و دغدغه‌هایی که امروز بر همه روشن است دوباره تکرار شود بی‌فایده خواهد بود؛ اکنون بر زمین و زمان روشن است که مشکلات ما در زمانه کنونی چیست و مشکلات اقتصادی چقدر به مردم فشار آورده است. اما اگر قرار است در این جلسه‌ها نسخه‌های شفا‌بخشی ارائه شود می‌تواند جلسه خوبی باشد.

او درباره دیداری که هفته گذشته بین روحانی و اصلاح‌طلبان برگزار شد، بیان کرد: اکنون باید از اصلاح‌طلبان سوال پرسید که در این دیدار چه پیشنهادی که بتواند گرهی از مشکلات به خصوص اقتصادی باز کند، ارائه دادید؟ و از آقای رئیس‌جمهور هم باید پرسید این جلسه چه دستاوردی برای شما داشت؟

او افزود: حالا هم اصولگرایان به دیدار رئیس‌جمهور خواهند رفت. اگر آنها به بیان مشکلات داخلی و خارجی‌ای که همه و بیش از همه رئیس‌جمهور در جریان آن هستند بپردازند، فایده‌ای نخواهد داشت.

او گفت: اگر این دیدارها حاوی بسته راهگشا برای برون‌رفت از وضعیت بحرانی موجود باشد، خوب است اگر نه، فقط جنبه نمایشی و تبلیغاتی دارد.

این فعال سیاسی اصولگرا اظهار کرد: جامعه ما امروز نیازمند دارویی است که دردها را درمان کند نه نیازمند شناخت درد؛ دردها را با همه وجود ملت ما لمس کرده است، رهبر معظم انقلاب هم بیان کردند.

دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین درباره اینکه اصولگرایان آیا راهکاری عملیاتی برای ارائه به رئیس‌جمهور دارند یا خیر، گفت: از وضعیت اصولگرایان اطلاع ندارم اما اگر از حزب اسلامی ایران زمین دعوت کنند ما بسته‌ای عملیاتی برای ارائه کردن داریم نه اینکه صرفاً بخواهیم ایده‌پردازی آرمان‌گرایانه کنیم.

رئوفیان در پایان گفت باید رئیس‌جمهور از گروه‌های مختلف اصولگرایی دعوت کند و ادامه داد: مرزبندی‌ها مانع از وحدت می‌شود. امروز درد مشترک ما چه کندروها، چه تندروها، چه میانه‌ها، چه اصلاح‌طلب و چه اصولگرا باید این باشد که ما چه کنیم که وضع موجود که نامطلوب است به سمت مطلوب حرکت کند. هر کسی و هر حزب و گروهی که می‌تواند تصمیم و پیشنهاد قابل ارائه‌ای داشته باشد باید اعلام آمادگی کند و رئیس‌جمهور هم نباید خط‌کشی کند و از همه باید دعوت بعمل بیاورد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها