کد خبر: 242333
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۱ ۱۱:۳۵:۰۰
| |

احمد انارکی‌محمدی، نماینده مجلس شورای اسلامی

گزارش تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز نهایی شد/ تخلفات دستگاه‌ها مفصل مشخص شده است

احمد انارکی‌محمدی، رئیس هیئت تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: در این تحقیق و تفحص به صورت مفصل تخلف دستگاه‌ها در مبارزه با قاچاق کالا و ارز مشخص شده است.

گزارش تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز نهایی شد/ تخلفات دستگاه‌ها مفصل مشخص شده است
کد خبر: 242333
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۱ ۱۱:۳۵:۰۰

اعتمادآنلاین| احمد انارکی‌محمدی درباره آخرین اقدامات صورت گرفته در هیئت تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، بیان کرد: گزارش تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز نهایی شده است و جهت قرائت در صحن علنی، به زودی به هیئت رئیسه مجلس ارائه می‌شود.

وی درباره محتوای این گزارش بیان کرد: در این تحقیق و تفحص به صورت مفصل تخلف دستگاه‌ها در مبارزه با قاچاق کالا و ارز مشخص شده است.

انارکی‌محمدی تاکید کرد: البته ما در هیئت تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، دنبال مچ گیری نبودیم بلکه هدف اصلی آن است که مبارزه با قاچاق به صورت جدی و ریشه‌ای در همه دستگاه‌ها دنبال شود.

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به اینکه برای تهیه این گزارش بازدیدهای بسیار زیادی به ویژه از مناطق مرزی به عمل آمده است، تصریح کرد: همچنین علاوه بر برگزاری جلسات متعدد با مسئولان ذیربط، طی مکاتباتی از آنان اطلاعات لازم را برای تدوین این گزارش دریافت کرده‌ایم.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها