کد خبر: 242916
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۳ ۱۲:۲۹:۰۰
| |

عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان

اقتصاد مقاومتی، تحریم‌ها را بی‌اثر می‌کند

عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان گفت: اگر با وحدت و توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در راستای اقتصاد مقاومتی حرکت کنیم، تحریم‌ها اثری نخواهد داشت.

اقتصاد مقاومتی، تحریم‌ها را بی‌اثر می‌کند
کد خبر: 242916
|
۱۳۹۷/۰۸/۱۳ ۱۲:۲۹:۰۰

اعتمادآنلاین| عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان در حاشیه مراسم یوم الله 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در جمع خبرنگاران، حضور پرشور مردم در راهپیمایی امروز یکشنبه را قابل توجه دانست و بیان کرد: طبیعی است که پاسخ مردم ما همواره به ظلم، فشار، تهدیدها و دشمنی های استکبار جهانی، حضور در صحنه بوده است.


وی درباره اقدام رئیس جمهور آمریکا مبنی اعمال بر دور جدید تحریم ها علیه ایران، اظهار داشت: ما در طول 40 سال گذشته، انواع فشارها از جمله تحریم، حمله نظامی و اغتشاشات داخلی و ... را تجربه کرده ایم.


سخنگوی شورای نگهبان ادامه داد: خوی استکباری آمریکا اجازه نمی دهد که کاری غیر از این انجام دهد و ما باید با وحدت و توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در راستای اقتصاد مقاومتی حرکت کنیم.


کدخدایی خطاب به نسل جدید، دانش آموزان و نسل آینده ساز کشور، گفت: توجه به منابع کشور و اتکا به توان و ظرفیت های داخلی حائز اهمیت است و دشمن و آمریکا هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها